eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Mon, 12 May 2003 17:18:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 110
    Message-ID: <b9oe1o$fp2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b9g487$g9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <3...@a...swic.dialup.inetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 248.gda-pro.leased.ids.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1052752760 16162 212.244.98.248 (12 May 2003 15:19:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 May 2003 15:19:20 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:80201
    [ ukryj nagłówki ]

    Wiesz,
    w kilku miejscach być może masz rację. W wielu niestety nie.
    Nie wiem też co robisz, czym się zajmujesz, więc trudno mi ocenić skąd się
    biorą te "nie racje".




    >Przepraszam, czy osoby poszukujśce pracy przeszkadzaj? ci? Bez urazy.

    Jesli nie potrafia przeczytac, jakiego regionu dotyczy praca, to tak.

    >Jeśli nie trzeba
    >szukać, a powoli się otwiera... hm, branża IT, powiadasz? Kiepskie
    >łącza?
    Tak -tych co odsyłają do CV na stronach.


    >Żaden problem, to też można załatwić. (Może o tym na końcu).

    >A czy to jest jakiś problem, że rzecz nie dotyczy tego regionu? Tak
    >mało płacicie, że odpowiednia osoba nie będzie w stanie wynająć
    >mieszkania?
    A po nie przejściu okresu próbnego przeniesie się z powrotem? Poza tym wolę
    wspierać własny region. Co innego, jak ktoś określi gotowość do zmiany
    miejsca zamieszkania.

    >Chcesz wszystkim zaintersowanym odpowiadać na ofertę. I dobrze.
    Wlasnie z powodu, ktory podalas na koncu. Poza tym tak sie buduje wizerunek
    firmy, czyz nie?
    >Podałaś numer telefonu?
    Nie - zapobiegawczo, ale widac to jest niezrozumienie tekstu czytających, a
    to też oceniamy.

    >Błąd. Wiesz, ile osób zostało wykorzystanych? Nie dziw się, że s?
    >czujni.
    Ale nie przez naszą firmę. Jak facet Cię okradnie to pozostałych mijasz
    łukiem- czujność:?)


    >>Jesli nie spełniasz kryteriów - nie wysyłaj zgłoszenia.
    >
    >Taki jest rynek pracy. Ludzie s? chętni do zmiany kierunku.
    >Czas pracodawcy???
    Hm ciekawe jak skoro nie spełnia kryteriów odpada w przedbiegach.


    >Święta racja. Ale jeśli chodzi o komputery, to parę rzeczy dotyczy i
    >ciebie. Wygląda, że kiepsko sobie z tym radzisz.
    Tu jestem bardzo ciekawa, z czym sobie nie radzę w kompach. Może mnie
    uświadomisz, bo sama nie zauważyłam.


    >Nie dziw się. Wiele poradników radzi: zadzwoń!
    To są złe poradniki. Dobrą cechą dobrego pracownika jest umiejętność doboru
    właściwych narzędzi m.in. książek. Dobre nie polecają telefonować. Wystarczy
    poczytać kilka recenzji lub zapytać odpowiednie osoby.

    Jesteś zmęczona. Czas na wakacje i odpoczynek.
    Nie nie jestem zmęczona. Rekrutację mamy raz na pół roku. Będę tych ludzi
    zatrudniać i z nimi pracować. Denerwuje mnie to, że ktoś nie przeczytał
    ogłoszenia.

    >Aga.P wielu dostarczyła. Gdybym miała taką możliwość, to zatrudniłabym
    >ją od razu.
    A jesteś pracodawcą?

    >Zwróć uwagę na szczegóły. Nawet na to "automatyczne" potwierdzanie
    >dostarczenia e-mali, z którego ktoś się naśmiewał. W programie
    >pocztowym to drobna rzecz, a poszukujący pracy nie denerwuje się, czy
    >jego aplikacja dotarła. A tam! Dostarczenia, nawet przeczytania,
    >przecież to nie jest korespondencja prywatna.
    No może masz rację, ale...
    jak ktoś dobrze przeczytał adres e-mail i ma dobre konto to na 100% dojdzie.
    Poza tym na wszystkie odpowiadamy, więc taki automat to bezsensowne
    obciążanie netu i cudzych kont. Poczta, która nic nie mówi.

    >Jakie rzeczy? Ustawić filtry w programie pocztowym. I ustawić
    >korespondencję seryjną. To proste.
    Tu Cię zdziwię, ale mam kilka standardowych listów. Mimo to zgłoszenia
    należy przesortować.

    >Masz standardowy list, bardzo miły,
    >napisany wcześniej....Człowiek nie czuje
    >się "olany", a ty? Oprócz miłego uczucia nieolania człowieka...
    .... mam miłe niewygodne uczucie potraktowania go tak standardowo jak on
    mnie ze swoim CV na psychologa, komputerowca i handlowca


    >Alicjo, może ten człowiek za rok, dwa lata będzie twoim klientem,
    >poważnym klientem? W tej chwili rynek pracy jest beznajdziejny, ale
    >czy wiesz, co drzemie w ludziach?
    Pisałam o tym powyżej. Dlatego odpowiadamy wszystkim, choć....
    jeśli ktoś nie potrafi przeczytać ogłoszenia i napisać CV, to nie wyobrażam
    go sobie jako właściciela firmy:)


    >Wspomniałas coś na początku o kosztach wysyłania tradycyjną pocztą.
    >Kochanie... i to było zgryźliwe "kochanie"... ty jesteś pracodawcą!
    Wiesz wolę zrobić lepszą imprezę firmową niż odpowiadać pocztą. Papier,
    nadruk, czas, kopery, znaczki...
    W ciągu roku na takie odpowiedzi musiałabym przeznaczyć z 1300 złotych.

    >OK, i tak cię lubię, ale sądzę, że potrzebujesz miłych wakacji i
    >odpoczynku

    To miło, ale w tej chwili potrzebuję dobrych pracowników:)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1