PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Sat, 10 May 2003 00:25:27 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@staticline638.toya.net.pl

    > atomatyczne potwierdzenia maja dokladnie taka wartosc jak zupelny brak
    > potwierdzenia...

    Nie masz racji. Dla mnie jest to informacja, ze ktos spojrzal na moja
    wiadomosc.

    > Naprawde chyba powinnas sprobowac ;-).

    Skad wiesz czy nie probowalam:))

    > 15 minut tracisz na odpowiadanie, ale to jest 15 minut dodane do 6 godzin
    > zmarnowanych na przedzieranie sie przez makulature, odsylacze
    > do nieistniejacych stron WWW i czytanie zgloszen osob, ktore nie stosuja
    > sie do wyraznie podanych w ogloszeniu prosb...

    A stawiasz sobie za punkt honoru superdokladne przestudiowanie kazdego
    zgloszenia? Przeciez zeby stwierdzic czy aplikacja jest na temat czy nie
    wystarczy jeden rzut okiem. (Jak nie, to moze jakies kursy szybkiego
    czytania?:)) A jak sie nie chce otworzyc to pa pa.

    > a co innego, jesli
    > skladam wypowiedzenie, dostaje nagle 200% normy do wykonania, bo nowy
    > nie od razu bedzie sprawny i jeszcze na dokladke zadanie znalezienia
    > sobie nastepcy.

    No to wspolczuje. Chociaz nie rozumiem, dlaczego masz sobie sam szukac
    nastepcy. To powinien byc obowiazek kadrowca. Powiedz nie. W koncu jesli
    odchodzisz z firmy to nie masz nic do stracenia.

    > przeczytalem Twoje ,,gadanie ze sciana'' i ,,jedno klikniecie'' (to juz
    nie
    > automat!). jedno klikniecie i co? KUPA! bo kandydat umiescil we From
    > i/albo Reply-to: adres w stylu j...@n...wp.pl.
    > to jest praktyka.

    OK, jego strata. Dla mnie to nie jest problem - jesli ktos wpisuje takie
    rzeczy w adresie, to znaczy ze odpowiedzi nie chce. I po klopocie.

    Wszystko jest do zrobienia.

    Aga