PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Data: 2003-05-10 20:43:31
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: "Maciej M." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ha!

    Nawet pan nie wie jak ja bym chcial pochwalic i w euforii opisac wszystko w
    superlatywach...
    Ale niestety zyjemy w takich czasach w których mozemy sie nauczyc jak nie
    robic i jakim nie byc,
    moze to nawet zaleta. A moze trzeba w tym wszystkim poszukac zalet. Na
    dodatek dodam ze zimny prysznic unii sie nam przyda...

    Ale co tam natura jest jedna, slonce zaczyna swiecic powietrze pachnie
    kwiatami wiec trzeba zamiast ogladac
    dzienniki telewizyjne pojechac do lasu...

    To tak dla równowagi napisalem,

    pozdrawiam

    Maciej

    Uzytkownik "Dawid" <t...@p...pl> napisal w wiadomosci