PracaGrupypl.praca.dyskusjeUE coraz bliżej? › Re: UE coraz bliżej?
  • From: niedzwiedz <m...@l...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UE coraz bliżej?
    Date: Tue, 25 Feb 2003 12:58:20 +0100

    On Tue, 25 Feb 2003 10:30:45 +0100, "mer" <b...@i...pl> wrote:

    >O wstapieniu do UE gadamy również tutaj coraz więcej, ale nie zauważyłem, aby ktoś
    krytykując lub
    >chwaląc opierał sie na konkretach. Wszyscy tylko piszą o swoich odczuciach nie
    patrząc w konkretny
    >przepis.
    >A swoja drogą tyle tu osób co się certyfikatami z angielskiego chwaliły- ile z was
    przeczytało tą
    >umowe akcesyjną w oryginale, aby wyłapać haki?
    >
    >Ciekaw jestem bardzo opinii o przystąpieniu do UE, ale popartych konkretami

    powiem tylko jedno:

    wczoraj chyba albo przed wczoraj pierwszy raz uslyszalem w naszej
    telewizorni sformulowanie: nasza skladka do unii

    caly czas slyszalem tylko o pomocy, doplatach i pieniadzach z unii ;-)

    wiec jak? to nie bedziemy mogli zaplacic tej skladki do unii z
    jakiegos funduszu pomocy z unii? ;-)