PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrzecia umowa o prace › Re: Trzecia umowa o prace
    From: Arek <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trzecia umowa o prace
    Date: Thu, 26 Aug 2004 10:25:21 +0200

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 15:19:17 +0000 (UTC), "Zalek"
    <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    >Witam!
    >Mam taki problem. Jestem obecnie zatrudniony na etat, jest to umowa o prace
    >na czas okreslony. Czas ten uplywa z koncem sierpnia i w zwiazku z tym nie
    >wiem co dalej. Slyszalem (poprawcie mnie jesli sie myle), ze od 1 stycznia
    >weszly nowe przepisy, mowiace o tym, ze trzecia umowa o prace musi juz byc na
    >cz\as nieokreslony. Jesli teraz dostane nowa, to bedzie ona wlasnie trzecia.
    >Czy w zwiazku z tym ma byc ona bezterminowa? Pierwsza podpisalem w
    >listopadzie 2003, druga w lutym 2004, wiec ta pierwsza byla przed wejsciem
> [...]
    Witam !!!!

    Tak dokladnie jest jak pisza koledzy u gory. Ta umowa ktora dostaniesz
    teraz bezie twoja 1 umowa, pozniej druga i trzecia. Moze byc wiec tak,
    ze umowe na czas nieokreslony dostaniesz np. za 3 lata. Teraz da ci np
    na rok, nastepna na rok i ta nastepna trzecia bedzie juz na stale.
    Moga tez byc dluzsze okresy :). Pozdrawiam