PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trojmiasto - ktore sympatyczne firmy szukaja analitykow, kierownikow nieduzych projektow

  • 1. Data: 2007-06-16 13:24:59
    Temat: Trojmiasto - ktore sympatyczne firmy szukaja analitykow, kierownikow nieduzych projektow
    Od: s...@w...pl

    Mam wrazenie, ze w Trojmiescie okropnie ciezko jest znalezc prace
    analityka albo kierownika nieduzego projektu w firmie, w ktorej
    stawialoby sie na jakosc, rozbudowany proces tworzenia oprogramowania
    (ze zbieraniem wymagan, analiza, solidnym projektem, zarzadzaniem
    zadaniami itd). Czy znacie jakies firmy z Trojmiasta, gdzie tak
    wlasnie solidnie pracuje sie nad oprogramowaniem, a atmosfera jest w
    miare przyjazna? Gdzie mozna by szukac pracy?

  • 2. Data: 2007-06-16 13:49:13
    Od: "Andzia" <a...@i...net.pl>

    GE MONEY BANK

    ps.com...

  • 3. Data: 2007-06-16 14:52:41
    Od: "wojtus" <w...@w...pl>

    A co z Prokomem, Intelem, Delphi ? Szukales juz tam ?

  • 4. Data: 2007-06-16 19:50:59
    Od: exit <j...@w...pl>

    On 16 Cze, 16:52, "wojtus" <w...@w...pl> wrote:
    > A co z Prokomem, Intelem, Delphi ? Szukales juz tam ?

    chodzilo o sympatyczne firmy:-))

    pozdrawiam
    exit

  • 5. Data: 2007-06-17 14:42:01
    Od: s...@w...pl

    > A co z Prokomem, Intelem, Delphi ? Szukales juz tam ?

    Firmy z grupy Prokom, w szczegolnosci sam Prokom, raczej obecnie nie
    zatrudniaja ludzi (jakas pojedyncza oferta czasem sie trafi, ale
    generalnie nedznie).

    Natomiast Intel jak dla mnie oznacza juz za dlugie dojazdy.

    Swoja droga zastanawiam sie dlaczego niemal wszystkie nowe firmy IT (w
    szczegolnosci zagraniczne) zakladaja swoje siedziby w Gdansku,
    natomiast Gdynia jest mocno poszkodowana. OK, Gdansk ma Politechnike,
    ale w koncu Gdynia tez jest sporym miastem i pewnie wielu informatykow
    dzis narzeka, ze musi daleko jezdzic, by miec jakas fajniejsza prace.

  • 6. Data: 2007-06-18 17:33:51
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

> [...]
    > ale w koncu Gdynia tez jest sporym miastem i pewnie wielu informatykow
    > dzis narzeka, ze musi daleko jezdzic, by miec jakas fajniejsza prace.

    Nikt nie zatrudni takiej pierdoly cholernej. Daleko masz?
    Ludzie czesto sa w stanie sobie zycie zreorganizowac, zmienic miejsce
    zamieszkania.
    Ikarusem bys nie pokierowal, a co dopiero projektem. Nie jest Ci wstyd takie
    glupstwa wypisywac?

    S.

  • 7. Data: 2007-06-19 06:08:37
    Od: "crazy" <b...@o...pl>

    >Czy znacie jakies firmy z Trojmiasta, gdzie tak
    > wlasnie solidnie pracuje sie nad oprogramowaniem, a atmosfera jest w
    > miare przyjazna? Gdzie mozna by szukac pracy?

    Nordea - sprawdz jobpilot.pl

    Crazy

  • 8. Data: 2007-06-19 10:21:08
    Od: s...@w...pl

> [...]
    > zamieszkania.
    > Ikarusem bys nie pokierowal, a co dopiero projektem. Nie jest Ci wstyd takie

    W zyciu liczy sie wiele spraw, nie tylko sprawy zawodowe i moze nie
    kazdy jest gotow tak od razu zmieniac miejsce zamieszkania. Tym
    bardziej, ze czesto jednak przy zmianie miejsca zamieszkania,
    problemem sa finanse - firmy zwykle nie sa gotowe duzo lepiej zaplacic
    w innej miejscowosci. Stad jesli na chlodno to przekalkulujesz, moze
    sie oplacac miec nieco slabsza finansowo oferte, ale nie ponosic
    kosztow zwiazanych z przeprowadzka. Nie wszystko da sie tez przeliczyc
    na pieniadze. Oczywiscie wszystko zalezy od konkretnej sytuacji. Moze
    wiec troche wiecej szacunku?

  • 9. Data: 2007-06-30 20:48:33
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > W zyciu liczy sie wiele spraw, nie tylko sprawy zawodowe i moze nie
    > kazdy jest gotow tak od razu zmieniac miejsce zamieszkania.
    Sorry, ale z konca Gdanska (Orunia) do konca Gdyni (Chylonia) SKM - ka jedzie
    sie ok. godziny. To tyle, co z przedmiescia Warszawy do centrum. To jest dla
    Ciebie za dlugo ? Jak by klient byl w Slupsku lub Tczewie to bys powiedzial, ze
    nie pojedziesz do niego, bo za daleko ?

  • 10. Data: 2007-07-02 11:46:14
    Temat: Re: Trojmiasto - ktore sympatyczne firmy szukaja analitykow, kie
    Od: "Andrzej " <a...@N...gazeta.pl>

    jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):

> [...]
    > Ciebie za dlugo ? Jak by klient byl w Slupsku lub Tczewie to bys powiedzial, ze

    Witam,
    słyszałem, że w Gdańsku swoje centrum R&D otwarła firma ZenSar Technolgies z
    Indii. Czy oni nie zatrudniają ludzi? Przecież mają zatrudniać 350 ludzi. Czy
    wie ktoś jakie są ich plany? Czy w ogóle ktoś coś o nich wie?

    Pozdrawiam
    Aney