PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroche kasy - co zrobic? › Re: Troche kasy - co zrobic?
  • Data: 2002-06-11 17:35:39
    Temat: Re: Troche kasy - co zrobic?
    Od: misia <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomość od Maja (m...@N...poczta.onet.pl) dostałam
    taką:

    > A nie czasami 120 tys. studentow? :) Chyba troche przegiales
    > chlopie... Moze podaj nazwe miasta, a nie wymyslaj
    >
    > pzdr

    Nie, podobnie wygląda w Pułtusku, uczelnia jest dłużej, ale gmina ma ok
    20 tys. mieszkańców, uczelnia ok. 16 tysiecy studentów (chociaż spora
    część to zaoczni, więc raczej nie mieszkają). Rynek i tak jest, głównie
    na biznes to ja widzę knajpki, bary itp. niezbędne do życia studentom
    miejsca:). Bezpieczne od miejscowych "elementów" niepożądanych i czynne
    dłużej niż do 22.00:)

    --
    Pozdrawiam Misia