PracaGrupypl.praca.dyskusje › Troche kasy - co zrobic?

  • 1. Data: 2002-06-11 04:47:55
    Temat: Troche kasy - co zrobic?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Mieszkam w malym miescie (ok 20 tys osob). W miescie jest szkola wyzsza od 5
    lat. Wiec mieszka w nim ok 15 tys. studentow.
    Posiadam troche pieniedzy i chcialbym je z glowa zainwestowac w jakis wlasny
    interes, ktory w miare szybko by sie zwrocil i zaczal na mnie zarabiac.
    Co radzicie.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2002-06-11 06:21:30
    Temat: Re: Troche kasy - co zrobic?
    Od: "Maja" <m...@N...poczta.onet.pl>

    A nie czasami 120 tys. studentow? :) Chyba troche przegiales chlopie... Moze
    podaj nazwe miasta, a nie wymyslaj

    pzdr

    marekp

  • 3. Data: 2002-06-11 06:26:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    jakis wlasny
    > interes, ktory w miare szybko by sie zwrocil i zaczal na mnie

    Studia na tej uczelni? :-)))))

  • 4. Data: 2002-06-11 06:57:32
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    wlasny
    > interes, ktory w miare szybko by sie zwrocil i zaczal na mnie zarabiac.

    Wiesz co, w ten sposob to mozemy rzucac propozycjami do smierci, a Ty
    bedziesz reaowal "eee to za malo" "yyyy to juz za duzo" :-))))))))

    Radzimy podac miasto oraz kwotę, to wtedy moze cos doradzimy ;-)))))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia

  • 5. Data: 2002-06-11 17:35:39
    Od: misia <b...@y...pl>

    Wiadomość od Maja (m...@N...poczta.onet.pl) dostałam
    taką:

    > A nie czasami 120 tys. studentow? :) Chyba troche przegiales
    > chlopie... Moze podaj nazwe miasta, a nie wymyslaj
    >
    > pzdr

    Nie, podobnie wygląda w Pułtusku, uczelnia jest dłużej, ale gmina ma ok
    20 tys. mieszkańców, uczelnia ok. 16 tysiecy studentów (chociaż spora
    część to zaoczni, więc raczej nie mieszkają). Rynek i tak jest, głównie
    na biznes to ja widzę knajpki, bary itp. niezbędne do życia studentom
    miejsca:). Bezpieczne od miejscowych "elementów" niepożądanych i czynne
    dłużej niż do 22.00:)

    --
    Pozdrawiam Misia

  • 6. Data: 2002-06-11 20:07:40