PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy

  • 181. Data: 2006-06-11 16:01:05
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > 4. jeżeli kogoś nie stać na 30-50zł rocznie na porządny e-mail (i
    > ewentualnie dodatkowo ~60zł na własną domenę) to moze go nie stać na to
    > żeby się np. porządnie ubrać do pracy :)

    Tak, i jesli nie stac go jeszcze na komorke, tel stacjonarny,
    superszybki internet, wlasny samochod, kablowke, rower w lecie, saune w
    zimie.......

  • 182. Data: 2006-06-11 16:16:24
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    *************

    *************

    > (To tak naprędce, z kilku ostatnich aplikacji.)

    No dobra, ale co ci to przeszkadza w samym procesie rekrutacyjnym?
    Przyslal ci ktos aplikacje? przyslal. A to ze "cos mu sie przykleilo"
    mozna IMHO jakos przezyc. Zreszta lepsze sa te ktore tu zarzucilas niz
    informacja doklejona w sluzbowych mailach na 3/4 kartki A4, ze
    informacje te sa pufne, ze jesli nie jestem ich adresatem to mam je
    natychmiast skasowac i powiadomic wysylajacego, i w koncu ze wiadomosci
    przesylane droga elektroniczna nie sa bezpieczne, moga byc podejrzane i
    zebym Bron Boze nie wysylal im mojego pesela ani numeru konta (i ta inf.
    w jezykach polskim, ang i niemieckim).

  • 183. Data: 2006-06-11 17:11:00
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    futszaK napisał(a):

    > a w języku biznesu oznacza "proszę mi dopłacić 600zł/mies netto za to
    > że nie ubieram się w t-shirt i krótkie spodenki"

    to dość ciekawe podejście, możliwe do zrealizowania wtedy kiedy
    pracodawcy zależy, żeby Cię utrzymać. W realnym jednak świecie jest
    troszkę inna sytuacja.
    Ubierasz się w krótkie spodenki - dostajesz info, że w TEJ firmie się
    ubieramy inaczej. Nie pasuje - zmieniasz firmę.

    Wojtek

  • 184. Data: 2006-06-12 06:05:17
    Od: "Aliszia" <aliszia*@op*.pl>

    > Mozna rowniez tezasady podac w ogloszeniu i nie powiem ze to moj
    > wynalazek ale sam takie ogloszenie widzialem i na nie
    > odpowiadalem.
    podam ze wyslalem ponad 450 odpowiedzi na
    > ogloszenia i prawie zero zainteresowania. To tez jest ciekawe no
    > nie?

    Hm wiesz pewnych rzeczy nie podaje sie w ogłoszeniu, bo jak kto inteligentny
    to pomysli i zrobi jak nalezy. Zreszta kto dzis chce pracownikow nie
    myslacych tylko wypelniajacych instrukcję. Chyba tylko na tasmy
    produkcyjne. Jak firma wszystko by umieszczała w ogłoszeniu (wszystkie
    wymagane cechy łącznie z osobowymi, forme przysylania zgłoszen, zawartosc i
    nazwe pliku) to po co te wszystkie ceregiele. Tylko jakis nieuk przyslal by
    zgloszenie nie odpowiadajace wymaganiom. A tak kazdy opisuje to co uwaza w
    swojej osobie za wazne na dane stanowisko a przyjmujacy ocenia czy spelnia
    kryteria wyboru.

    A tak poza tym 450 wyslanych zgloszen bez odpowiedzi to warto zastanowic sie
    nad swoim cv. Moim zdaniem wysylasz choc nie spelniasz kryteriow lub czegos
    brakuje w Twoim CV ewentualnie czegos jest za duzo.

    Alicja

  • 185. Data: 2006-06-12 08:24:38
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Aliszia wrote:

> [...]

    > zastanowic sie nad swoim cv. Moim zdaniem wysylasz choc nie
    > spelniasz kryteriow lub czegos brakuje w Twoim CV ewentualnie

    Lat zycia ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 186. Data: 2006-06-12 10:44:35
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Człowieku, co Ty piszesz? Myślisz, że ktoś odsiewa dobrego, kompetentnego
    > specjalistę ze względu na używany adres pocztowy??

    Nie ja wymyśliłem to kryterium. Zajrzyj do postu inaugurującego wątek.

  • 187. Data: 2006-06-12 11:22:00
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ja wymyśliłem to kryterium. Zajrzyj do postu inaugurującego wątek.
    Zajrzałem i widzę, że nie ma ani słowa o kompetencjach. Jest o umiejętności
    zaprezentowania się.

    pozdr.
    m.

  • 188. Data: 2006-06-12 12:04:06
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > albo mało pieniędzy żeby kupić taki który się nie psuje

    Taaaa, z nowym to na przykład w ogóle się do obowiązkowych przeglądów nie
    jeździ i latami absolutnie niczego nie wymienia, nawet oleju.

    --
    JoP

  • 189. Data: 2006-06-12 12:05:41
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    o`rety <o`rety@pl.pl> napisał(a):

    [doczepiane reklamy]

    > No dobra, ale co ci to przeszkadza w samym procesie rekrutacyjnym?

    Wygląda nieprofesjonalnie.

    > Przyslal ci ktos aplikacje? przyslal. A to ze "cos mu sie przykleilo"
    > mozna IMHO jakos przezyc.

    Wszystko można przeżyć. Tylko po co?

    --
    JoP

  • 190. Data: 2006-06-12 12:10:03
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> napisał(a):

    > Mozna rowniez tezasady podac w ogloszeniu i nie powiem ze to moj
    > wynalazek ale sam takie ogloszenie widzialem i na nie
    > odpowiadalem.

    Taaa, "prosimy przysyłać CV bez błędów ortograficznych, nie pisać w nim, do
    jakich szkół chodzą dzieci i stawiać się na rozmowę kwalifikacyjną w czystych
    butach".

    Poza tym zasady, typu "prosimy podać w temacie kod" zamieszcza się. Większość
    ludzi olewa je ciepłym parabolicznym.

    > Zeby nie byc goloslownym podam ze wyslalem ponad 450 odpowiedzi na
    > ogloszenia i prawie zero zainteresowania. To tez jest ciekawe no
    > nie?

    I nie dało Ci do myślenia?

    --
    JoP