PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczna pomyłka? › Re: Tragiczna pomyłka?
    From: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczna pomyłka?
    Date: Wed, 27 Apr 2005 15:04:31 +0200

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opspv5sw0qz2c1mg@blaster...
    tudzież w wiadomości news:opspv5osrlz2c1mg@blaster...

    > (też dałem ciała polonistycznie...)

    Odpowiadam zbiorczo - nie stresuj sie, przynajmniej nie przede mną, chyba
    już zauważałeś, że piszę posty tak jak je mówię (więcej ekspresji kosztem
    poprawności). Dla usprawiedliwienia dodam, iż pan Stiller tłumacząc
    Clockwork Orange na trzy kolejne wersje, już w pierwszej prognozował to
    zjawisko. Każdy zabija to co ukochał, jak mawia poeta uwięziony (też z C.O.
    choć o muzyce).

    > Z drugiej strony, idea przyświecająca całemu temu pomysłowi opiera się na
    > założeniach, że 1) nazwiska kandydatów w ogole nie są przypuszczalnie
    > czytane, przynajmniej nie na etapie wstepnej selekcji "rozmowa - kosz", a
    > w wersji ekstremalnej HR po prostu wręcza sekretarce wyniki swojego
    > odsiewu z poleceniem umówienia tych ludzi na rozmowę i dopiero od niej
    > dowiaduje się, ze są tu trzy aplikacje tego samego człowieka
    Pewnie istnieją takie ekstrema, ale to licha robota dawać sekretarce
    aplikacje do odsiania. Takiego hr-a to sam bym odsiał :)

    > Rzecz jasna, ja nie zamierzam uskuteczniac takiego pomyslu ani też
    > specjalnie go bronic - po prostu prowokuję obecnych na grupie HRów do
    > zwierzeń o swej pracy (w praktyce)
    No więc w skrócie to taki trójskładnikowy koktajl w dwóch trzecich wyląduje
    w koszu a w jednej trzeciej w odpowiedniej szufladce.

    pozdrawiam słownikowo :)
    m.