PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczna pomyłka? › Re: Tragiczna pomyłka?
  • Data: 2005-04-27 12:50:35
    Temat: Re: Tragiczna pomyłka?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opspv5osrlz2c1mg@blaster...

    > Z drugiej strony, idea przyświecająca całemu temu pomysłowi opiera się na
    > założeniach, że 1) nazwiska kandydatów w ogole nie są przypuszczalnie
    > czytane, przynajmniej nie na etapie wstepnej selekcji "rozmowa - kosz", a
    > w wersji ekstremalnej HR po prostu wręcza sekretarce wyniki swojego
    > odsiewu z poleceniem umówienia tych ludzi na rozmowę i dopiero od niej
    > dowiaduje się, ze są tu trzy aplikacje tego samego człowieka 2) oczywiscie
    > mowa o sytuacji, gdy ukazuje sie ogloszenie w prasie i przychodzi
    > powiedzmy 300 aplikacji.

    Ale czy zakladasz, ze aplikacja o tej samej tresci moze z jednym layoutem
    przejsc preselekcje, a z innym nie przejsc?
    O ile zaden z tych layoutow nie bedzie balaganiarski i niepoprawny, trudno
    sie spodziewac selekcji na tej podstawie - robi sie ja jednak na podstawie
    tresci.
    A wiec albo wszystkie 3 do kosza, albo do dalszego etapu, w ktorym (albo w
    ktoryms kolejnym) nastepuje wykrycie potrojnego przyslania - i negatywna
    ocena tego faktu, ktora moze wplynac na dalsza selekcje albo i nie - ale
    mamy tu niemal wylacznie ryzyko negatywnego wplyniecia. Pomysl wydaje mi sie
    bez sensu i nigdy sie z nim w praktyce nie zetknelam.

    I.