PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczna pomyłka? › Re: Tragiczna pomyłka?
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczna pomyłka?
    Date: Wed, 27 Apr 2005 13:44:15 +0200

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 13:27:20 +0200, Maciej Sobczyk <m...@o...pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Darek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > aplikacje,
    > [...]
    > Nie powinna być, choć dla nadwrażliwców może być objawem lekceważenia.
    > Radzę
    > bacznie zwracać uwagę na nagłówki, nazwiska etc. To zajmuje 5 minut a
    > daje
    > bezpieczeństwo, że aplikacja nie wyląduje od razu w koszu.

    Tak przy okazji - co sądzić o pomyśle wysyłania pod jeden adres, powiedzmy
    trzech aplikacji, w poniedzialek, srode i piatek, wszystkich trzech
    technicznie poprawnych, acz zrobionych według różnych szablonów (różna
    czcionka, różna tabelka, styl chronologiczny lub inny)? Oczywiscie bylyby
    to aplikacje personalizowane na daną firmę, z LM jak się należy, tak aby
    nie było wątpliwości, że klient przypadkowo lub przez swoje
    niezorganizowanie wysłał 3 razy to samo.
    Pomysl jest malo oryginalny, wiec na pewno sa ludzie, ktorzy tak robia. I
    co: sa traktowani jako "spamerzy" czy "szczegolnie zmotywowani"?

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>