PracaGrupypl.praca.dyskusje › To sa chyba jakies zarty!!!

  • 11. Data: 2010-09-17 11:49:26
    Temat: Re: To sa chyba jakies zarty!!!
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 16 Wrz, 21:56, r...@k...pl wrote:
    > Ogłoszenie o pracę ze stronyhttp://www.bialystokonline.pl
    >
    > poszukuję studentkę do roznoszenia w
    > okolicach centrum miasta ulotek.
    > praca w godz. od 7.30 do 15.00.
    > proszę napisać coś o sobie i wysłać
    > zdjęcie.
    > j...@w...pl

    To nie sa zarty. Wedlug mnie gosc sobie po prostu laski na impreze
    szuka.
    Nie napisal co ma przedstawiac zdjecie, wiec pewnie dostanie zdjecia
    czegokolwiek ( np przystanku pks ).

    > Ja czegoś tu nie jarzę! To do roznoszenia ulotek nie wystarczy już
    > uczennica zawodówki, liceum albo szkoły policealnej??? Nawet do takiej
    > głupoty trzeba być już studentem???

    Nie trzeba, ale bedac studentem mozna w czasie "pracy" wejsc do
    ktoregos pubu i legalnie ( >18 ) napic sie piwa.
    Ulotki bedzie wiatr roznosic, student czas milo spedzac i wszyscy beda
    zadowoleni.

  • 12. Data: 2010-09-17 13:08:38
    Od: " Mav2007" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r...@k...pl napisał(a):

    a...@w...pl

    > Ja czegoś tu nie jarzę! To do roznoszenia ulotek nie wystarczy już
    > uczennica zawodówki, liceum albo szkoły policealnej??? Nawet do takiej
    > głupoty trzeba być już studentem???

    Podejrzewam ze chodzi o iloczyn logiczny dwoch elementow:
    18+ lat (nie martwisz sie umowa z maloletnim, jakimis ograniczeniami z tego
    wynikajacymi itp)

    oraz zwolnienie z ZUSu (bo pewnie umowa zlecenie).

    A studentka - na zasadzie domyslnosci - uczennica policealnej tez moze byc - i
    pewnie jeszcze xx przypadkow takich typow - ma je wszystkie wymieniac? Nie
    prosciej student/studentka? Jeden wyraz i wszystko jasne.