PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re: To juz przesada
  • Data: 2004-11-15 20:50:12
    Temat: Re: To juz przesada
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cnaulf$77s$1@inews.gazeta.pl...
    > Alez to patetyczne. Moja rada: SIEDŹ na L-4 ILE WLEZIE. Jak się da to
    czemu
    > nie. To nie jest społeczeństwo uczciwych altruistów. Trzeba się
    dostosować.

    No i to jest bardzo dobre podejscie do tematu. Im wicej takich, tym szybciej
    okaze sie, ze kraju nie sa w stanie utrzymac ze swoich podatkow urzednicy i
    emeryci.

    Wiecej takich. Szybciej to wszystko pierdolnie, bedzie mozna wjechac ciezkim
    sprzetem i zaorac.

    szomiz
    Jestem za wprowadzeniem obowiazku korzystania przez administracje z
    bezplatnego oprogramowania. Ale pod warunkiem wprowadzenia obowiazku
    korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.