PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re: To juz przesada
  • Data: 2004-11-15 21:45:39
    Temat: Re: To juz przesada
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cnb7i0$1g0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wiadomości news:cnb4ov$aue$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > szybciej
    > urzednicy i
    > To dlaczego do ciężkiej cholery tego nie zmienić? Niech każdy dba o
    > siebie, a nie udaje że płaci podatki i tylko kombinuje, coby jakąś rentę,
    > dotacyjkę z budżetu, zwolnienie z vatu czy inne kombinacje wykorzystać.
    > Jeśli jest możliwość, to należy ją wykorzystywać. Myślę, że jasne, proste
    > zasady ułatwiłyby życie wszystkim, a teraz jest tak, że korzystają na
    > takim systemie krewni i znajomi królika.

    To w tym kraju juz na prawde nie mozna zlodzieja zlodziejem?

    Jak zmienic? Wszelkie proby zmian skoncza sie na szykanowaniu uczciwych. Bo
    to oni tracac czas (wiec pieniadze) beda musieli udawac, ze nie sa
    wielbladem. A cwani i tak znajda furtke/obejscie badz beda mieli szczescie.

    1. Sygnaturek sie nie komentuje.
    2. Przeczytaj ja jeszcze kilka razy.
    3. Zwroc uwage na slowo _obowiazek_

    szomiz