PracaGrupypl.praca.dyskusjeTłumacz - Tłumaczenie › Re: Tłumacz - Tłumaczenie
  • Data: 2005-02-28 18:43:51
    Temat: Re: Tłumacz - Tłumaczenie
    Od: "atupaj" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Sześć błędów interpunkcyjnych, osiem gramatycznych/składniowych. A pewnie
    > kilka przegapiłem.
    >
    > To jest ,,biegła znajomość języka polskiego''...?!?

    ależ się czepiacie! miałam okazję posłuchać tłumacza p. Gerharda Schroedera,
    który tłumaczył go na j. polski - zapewniam, tez się błędy zdarzały...a
    przecież członek delegacji rządowej. Polski to trudny język, a biura tłumaczeń
    dysponują osobami wykonującymi korektę tłumaczeń - najczęściej native
    speakerami...zasada jest taka, że powinno się tłumaczyć na swój język ojczysty -
    inaczej zawsze jest się skazanym na popełnianie błędów.

    pozdrawiam serdecznie