PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest psychologiczny › Re: Test psychologiczny
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Test psychologiczny
    Date: 02 May 2003 15:05:18 -0700

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> writes:

    > n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) wrote in
    >
    > /ciach.../

    > W pewnym sytuacjach opowiadajac o sukcesach mozna zawadzic o zycie nie-zawodowe
    > ...szczegolnie jesli sukcesy wynikaja z polaczenia pracy z czyms jeszcze.

    to prawda, ale trzeba jednak zrobic to umiejetnie i nie za duzo; w
    koncu zatrudniaja nas do pracy i raczej doswiadczenia zawodowe wchodz
    w gre, a nie zycie prywatne..

    > Nina ostra jak zwykle :-) Wiesz ...dla mnie to jest oczywiste, dla Ciebie tez,
    ale...

    .... ale jak widac po odpowiedzi osoby, co zaczela watek... ;)

    > 1. nie kazdy w rownym stopniu przeanalizowal swoje sukcesy/porazki/slabosci/zalety
    > troche dyskusji nie zaszkodzi

    tak, ale zeby dyskutowac trzeba miec co.
    on tutaj niestety nie napisal NIC konkretnego, zapytal sie tylko "co
    odpowiedziec".

    moze i wie co odpowiedziec, moze sie zna - ale nie dal wyraznie tego
    do zrozumienia, slowem polegl na komunikacji.

    a jesli ludzie tutaj na grupie moga go zle zrozumiec, to co mowic o
    przyszlym pracodawcy, ktoremu nie bedzie sie chcialo dociekac, co
    delikwent mial do powiedzenia, bo za drzwiami czeka 20 innych w
    kolejce?

    czasami umiejetna komunikacja na rozmowie jest znacznie wazniejsza od
    tego, co sie soba reprezentuje; nie umiesz sie sprzedac, nikt tego nie
    kupi...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net