PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest psychologiczny › Re: Test psychologiczny
    From: "Sigi" <m...@N...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Test psychologiczny
    Date: Fri, 2 May 2003 16:09:37 +0200

    "Jo" <j...@w...pl> wrote in message
    news:b8tsm9$3tl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nina nie ma racji, pracodawcę, rozsądnego bardzo często interesuj, życie
    > prywatne, zaintersowania, upodobania i można o tym mówić na rozmowie
    > kwalifikacyjnej. Z samego przebiegu rozmowy zorientujesz sie czym
    > potencjalny pracodawca jest zainteresowany.
    > Równoczęsnie z przykrością stwierdzam, że na tej grupie zaczyna panowac
    > maniera która owładnęła inne grupy - odsyłanie do archiwum albo do diabła.
    > masz rację sigi nie po to sa grypy dyskusyjne.
    > Co innego odesłac do archiwum po szczegóły, co innegpo spławić pytającego.
    > to po prostu niegrzeczne.
> [...]

    Dzieki wielkie.
    To zeby bylo konkretnie przedstawie kilka moich propozycji i prosilbym o
    ustosunkowanie sie, oraz rady jak takie wlasnie odpowiedzi sa interpretowane
    przez personalnych:

    1. Jak jest odbierane uzalanie sie na kiepska sytuacje finansowa?
    2. Jak jest odbierane wieszanie psow na firmie w ktorej sie pracuje?
    3. Czy ukonczenie studiow mimo kiepskiej sytuacji materialnej mozna uznac za
    sukces, czy jako normalke?
    4. Ktos wczesniej wspomnial zeby raczej nie wymieniac kasy jako najlepszej
    motywacji do pracy. Czy to jest naprawde niepozadana motywacja? Bo dla mnie
    naprawde jest :) Bo jesli dobrze placa to swiat ogolnie jest ladniejszy.

    Zdaje sobie sprawe ze duzo zalezy od konkretnego stanowiska/pracodawcy, ale
    te zagadnienia mysle sa na tyle ogolne, ze pasuja do zdecydowanej wiekszosci
    przypadkow.

    Pozdrawiam

    Sigi