PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest psychologiczny › Re: Test psychologiczny
  • Data: 2003-05-02 14:53:47
    Temat: Re: Test psychologiczny
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sigi" <m...@N...poczta.fm> wrote in
    news:b8tu4d$8qm$1@flis.man.torun.pl:

    /ciach.../

    Pytania nie sa co prawda do mnie, ale pozwole sobie napisac pare slow - bedziesz mial

    lepsze rozeznanie :-) (nie jestem personalnym, ale nietrudno wczuc sie w niego)

    > 1. Jak jest odbierane uzalanie sie na kiepska sytuacje finansowa?

    Bardzo zle. Nigdy tego nie rob ...po pierwsze, w glowie rozmawiajacego z Toba pojawi
    sie
    lampka kontrolna ostrzegajaca, ze mozesz byc osoba, ktora lubi sie zalic. Dwa - na
    profesjonalnym rekruterze nie zrobi to raczej wrazenia i nie zdecyduje o wzieciu
    Twojej
    kandydatury pod uwage. A moze byc odebrane troche inaczej ...jako taki pseudo-
    szantaz.

    > 2. Jak jest odbierane wieszanie psow na firmie w ktorej sie pracuje?

    Jako sygnal do dyskwalifikacji.

    > 3. Czy ukonczenie studiow mimo kiepskiej sytuacji materialnej mozna
    > uznac za sukces, czy jako normalke?

    Normalka. Ukonczenie studiow mimo pracy na dwie zmiany - to jest sukces :-) Poza tym
    wspominanie o syt. materialnej -> patrz punkt 1.

    > 4. Ktos wczesniej wspomnial zeby raczej nie wymieniac kasy jako
    > najlepszej motywacji do pracy. Czy to jest naprawde niepozadana
    > motywacja? Bo dla mnie naprawde jest :) Bo jesli dobrze placa to swiat
    > ogolnie jest ladniejszy.

    Ciezko mi sie do tego ustosunkowac ...najlepiej szukac pracy, gdzie beda mialy
    zastosowanie Twoje zainteresowania i wskazywac na te motywacje. Pieniadze chce
    zarobic kazdy ...pracodawca szuka kogos, kto bedzie w stanie zaoferowac wiecej niz
    "zadza pieniadza" :-)

    > Zdaje sobie sprawe ze duzo zalezy od konkretnego
    > stanowiska/pracodawcy, ale te zagadnienia mysle sa na tyle ogolne, ze
    > pasuja do zdecydowanej wiekszosci przypadkow.

    Z pewnoscia.
    Powiedzialem co mysle ...teraz czas na odpowiedz profesjonalistow..

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.