PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesco, co robi informatyk? › Re: Tesco, co robi informatyk?
    From: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Date: Sun, 18 Sep 2005 16:22:11 +0200

    Dnia pańskiego niedziela, 18 września 2005 13:05 szanowny(a) gromax
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > 7 giga miesięczni, hmmm... znaczy się ciągniesz film za filmem, program za
    > programem...

    Wczoraj mi był potrzebny Solaris 10 i 2,5 GB poszło w jeden dzień.

    > dla przeciętnego użytkownika te limity są na prawdę ok.

    Przyznam, że nie jestem przeciętny.

    > a zdajesz sobie sprawę np. z tego jak dużo ludi używających neo nie ma
    > żadnego antywirusa? żadnego spywara? a to przesyła mnóstwo niepotrzebnych
    > informacji i - co tu dużo mówić - obciąża łącza. bądź adminem takiej
    > siecii

    Jestem adminem takiej sieci.

    > od razu się zastanowisz jak ograniczyć ten ruch (podkreślam - ten
    > niepotrzebny)

    Ja tam wiem jak ograniczyć. U mnie nic takiego się nie dzieje.

    > jak dla mnie to nie jest problem.

    Dla mnie jest. Potrzebuję stałego ip dla www i mysqla.

    > zresztą wyobraź sobie mega sieć gdzie
    > jednocześnie włącza się bardzo duża ilość użytkowników. ta bardzo duża
    > ilość użytkowników może za każdym razem włączać inny komputer... ale w
    > końcu nie ty musisz administrować tą siecią :)

    Nie mam takich problemów

    > i nie to żebym bronił neo czy tepsy.

    DSL z TP s.a. jest ok bo jest to usługa dla biznesu i nie robią sobie takich
    jaj jak przy obsłudze neostrady.

    > po prostu wiem że pozostawia wiele do
    > życzenia, ale jak zawsze lepiej atakować "bo tak jest" zamiast się
    > zastanowić "dlaczego tak jest"

    Ja się zastanawiam kiedy wszystkie sieci osiedlowe upadną. Takie Chello,
    które oferuje już 11 Mbit łącze do użytku domowego

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net