PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesco, co robi informatyk? › Re: Tesco, co robi informatyk?
  • Data: 2005-09-17 12:48:54
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 16 Sep 2005 23:04:49 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Paweł 'Styx'
    Chuchmała napisał(a):

    > Raczej to drugie. Znam z doświadczenia. Towr zamawia się co dwa, trzy dni,
    > więc nie bardzo co ma zalegać. A że zamawiane jest najtańsze? Taki popyt.
    > Lecz jeśli sklep zamawia jak wyżej napisałem to się długo nie czeka.

    Dla mnie towar "zamawiany" to sklepy sobie moga wsadzic gleboko. Jak cos
    chce na zamowienie, to z niemal 100% pewnoscia znajde to w allegro, a do
    sklepu ide po to by kupic a nie zamawiac z nieproporcjonalnie wyzsza marza.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl