PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesco, co robi informatyk? › Re: Tesco, co robi informatyk?
  • Data: 2005-09-16 07:35:13
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Informatyk raczej kupuje części osobno i sam go składa. Poza tym wypłynął
    > tutaj na wierzch mój brak zaufania do komputerów wystawionych w
    > hipermarketach typu Tesco.

    Hm, czemu moze nie lubi/potrafi liczyć .
    w promocji sa PC za 999 zł (lub zestaw za 1999 zl), w takiej cenie nie kupisz
    części! a produkt markowy z 2-3 letnia gwarancją ,
    Nie wiem jak jest w tesco

    p.s.
    w tych czasach informatyk nie musi być od wszystkiego...
    Waska specjalizacja pozwala swidczyc coraz lepszej jakosci uslugi.

    pozdrawiam
    rafal