PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco

  • 1. Data: 2003-06-18 14:05:54
    Temat: Tesco
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Wczoraj byliśmy z kumplem w Tesco zapytać się o jakiś staż,
    praktyki lub pracę w biurze.
    Oboje kończymy teraz informatykę (mgr).
    Paniusia w kadrach powiedziała z wielkš łaskš:

    "...u nas ludzie po studiach to pracują na kasach..."

    brak słów co się w tym naszym kraju dzieje... :-(

    --
    n...@p...com
    GG: 789298

  • 2. Data: 2003-06-18 14:30:21
    Temat: Re: Tesco
    Od: r...@r...pl

    > "...u nas ludzie po studiach to pracuj? na kasach..."
    zapominala dodac
    ...a komputerami zajmuja sie absolwenci szkol srednich ;-)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 3. Data: 2003-06-18 14:46:28
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

> [...]
    > Oboje kończymy teraz informatykę (mgr).
    > Paniusia w kadrach powiedziała z wielką łaską:
    >
    > "...u nas ludzie po studiach to pracują na kasach..."

    w takim razie ona chyba juz jest conajmniej po doktoracie....ciekawe w jakiej
    dziedzinie?

    > brak słów co się w tym naszym kraju dzieje... :-(

    niestety
    pozdr

  • 4. Data: 2003-06-18 17:15:45
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oboje kończymy teraz informatykę (mgr).
    > Paniusia w kadrach powiedziała z wielką łaską:
    >
    > "...u nas ludzie po studiach to pracują na kasach..."

    ... bo nasza firma jest jak rodzina i lepszą posadę można dostać tylko po
    znajomości lub...nie powiem już co heh

  • 5. Data: 2003-06-18 17:55:45
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "KCH" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ... bo nasza firma jest jak rodzina i lepszą posadę można dostać tylko po
    > znajomości lub...nie powiem już co heh

    jak to w tym starym kawale?

    "Młody chłopak po liceum, jakimś tylko sobie znanym sposobem,
    dostał się do biura wielkiej firmy. Praca jego polegała na
    odbieraniu telefonów. Po tym jak odebrał kilka, kierownik działu
    przyszedł gratulacjami:
    -"Młoda świeża krew! świetnie pan to robi! Właśnie takich ludzi nam
    potrzeba. Awansuje pana piętro wyżej."

    Następnego dnia po kilku godzinach pracy, polegającej na
    odbieraniu telefonów i zapisywaniu, kto dzwonił, znowu
    przyszedł do niego kierownik wyższego pietra z gratulacjami:
    -"Jutro, rozpoczął uroczyście, proszę przyjść w garniturze piętro
    wyżej na zebranie zarządu firmy."

    Następnego dnia, gdy pojawił się na zebraniu, przywitała go burza
    oklasków i nie minęło wiele czasu, a został członkiem zarządu !
    Zakomunikowano mu, ze przez najbliższych kilka dni jego praca ograniczać
    się będzie wyłącznie do uczestnictwa w zebraniach najwyższego organu firmy.

    Tak tez się stało, ale po kilku dniach pracy otrzymał telefon od
    sekretarki szefa, ze ma propozycje zostania prezesem zarządu firmy i w
    tym celu szef zaprasza go jutro do siebie.
    Następnego dnia przybył wiec do gabinetu właściciela firmy. Stanął przed
    nim, a szef zaczął:
    -"Takiej młodej świeżej krwi potrzeba naszej firmie.
    I tylko w naszej firmie mogłeś osiągnąć tak szybko awans.
    Co usłyszę w zamian za to?"
    -"Dziękuje"- krotko odpowiedział młodzieniec.
    -"Liczyłem na więcej wylewności" - skomentował szef.
    Na to młodzieniec:
    -"Dziękuje, tato..."

    Asiek

  • 6. Data: 2003-06-18 19:03:18
    Od: Krzysztof Zaremba <z...@...pl>

    Użytkownik Nuno napisał:
> [...]
    >
    > "...u nas ludzie po studiach to pracują na kasach..."
    >
    > brak słów co się w tym naszym kraju dzieje... :-(

    W sumie to dobrze odpowiedziała. Szanujący sie informatyk
    ni szuka pracy w TESCO ;P
    Nawet jeśli dopiero kończysz studia. Jeśli do tej pory nie zdobyłeś
    doświadczenia - to masz pecha .

    --
    K.Z.

  • 7. Data: 2003-06-19 01:15:26
    Od: wojtek <b...@n...o2.pl>

    > W sumie to dobrze odpowiedziała. Szanujący sie informatyk
    > ni szuka pracy w TESCO ;P

    tesco... szkoda gadać,miałem taką sytuację na szkoleniach,mieliśmy
    zadawać sobie pytania o tesco ,ja wymysliłem pytanie które związane było
    z planami rozwoju tesco w Polsce,te informacje były dostępne w prasie
    No i ktoś zakwestionował moje pytanie jako nie związane z tematem... nie
    można było zadawać pytań które wykraczały poza treść referatu który nam
    przedstawiono

  • 8. Data: 2003-06-19 17:04:58
    Od: l...@p...onet.pl

    > brak słów co się w tym naszym kraju dzieje... :-(

    nie w kraju, tylko w Tesco

    pozdr

    :::M:::

  • 9. Data: 2003-06-21 14:15:35
    Od: "excile" <d...@k...net.pl>

> [...]
    >
    > "...u nas ludzie po studiach to pracują na kasach..."
    >
    > brak słów co się w tym naszym kraju dzieje... :-(

    ty sie zajac smiej wiem z wlasnego przykladu, ze w Auchan Gdansk na kasach
    pracowalo 3 mgrow UG, moich znajomych a doktorow UG zatrudniano w ochronie.
    I to wcale nie jest smieszne. Z drugiej strony zadna praca nie hanbi tylko
    czlowieka krew zalewa, ze uczyl sie 5 lat i zarabia tyle co gosc po
    zawodowce, alob jeszcz mniej

    pzdr
    DC

  • 10. Data: 2003-06-23 07:26:48
    Temat: Re: Tesco - hipermarkety
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Nuno wrote:

> [...]
    > Oboje kończymy teraz informatykę (mgr).
    > Paniusia w kadrach powiedziała z wielkš łaskš:
    > "...u nas ludzie po studiach to pracują na kasach..."

    Powiedziała tak, by się Was po prostu pozbyć :)
    Widocznie trafiliście akurat w czas herbatki... :>

    > brak słów co się w tym naszym kraju dzieje... :-(

    Jak ktoś napisał - kraj to nie tesco. Ani geant.
    A dlaczego tam tak jest? Przyjrzyjcie się, KTO tam manageruje naszymi
    Polakami. Nie Niemiec, nie Francuz ani Anglik. Polak. I to on aby się
    wykazać, robi wszystko by zdołować ludzi i się koniecznie, za wszelką cenę
    wywyższyć. Idę o zakład o grubą kasę, że 90% tych "managerufff" w
    hipermarketach nie ma wyższego wykształcenia, ledwie średnie. Nad takimi
    jest najlepiej się panoszyć, co wykorzystują niemiaszki, angliczki, czy
    żabojady - wiadomo, że nie postawi się, bo gdzie pracę znajdzie? Jako
    kasjer w innym hipermarkecie? Skoro pracuje w hipermarkecie, to znaczy, że
    nie umie znaleźć dobnrej pracy.
    Prawdą także jest to, że hipermarkety są rodzinne - taki hit w Niemczech
    najlepszym przykładem...
    Kiedyś pracowałem w hicie, w tesco. Jeśli komuś zależy na pracy tam - niech
    się dobrze zastanowi, gdyż praca na dłuższą metę jest pozbawikona sensu:
    - kasjer w kółko robi DOKŁADNIE to samo,
    - 'sprzedawca' - wykładający towary na półkę, prawie w nieskończoność
    wykłada te same towary, na te same regały, w te same miejsca,
    - magazynierzy dostarczją ten sam towar w te same miejsca...
    Pracowałem w różnych działach - począwszy od food I i II, na piekarni,
    piekarni 'chleba'*, dziale mięśnym, na warzywno-owocowym, na przemysłowym
    kończąc... Gdybym miał wybierać dział obecnie... Na pewno nie wybrałbym
    warzywno-owocowego. Owszem, ten dział ma pewne plusy, ale ma więcej
    minusów. Na pewno także nie wybrałbym działu mięsnego (choć ten akurat dał
    mi naprawdę sporo do życia...), a jak ktoś jest delikatny i widok krwi go
    "zniechęca" to niech omija z daleka... Dział przemysłowy - wiele się
    nanosisz (sprzęt swoje waży), a od dem hitów kinowych powtarzanych w kółko
    na magnetowidzie dostaniesz ku...y.
    Chyba najlepiej mi było na food I - może dlatego, że trafił się szef, który
    pojawił się na początku zmiany i na jej zmianie, a w między czasie, nic go
    chyba nie interesowało. (a praca i tak była wykonana)

    * - NIGDY nie jedzcie chleba z hipermarketów.
    Dlaczego?
    'Chleb' jest przywożony w plastikowych skrzynkach, przy czym jest na wpół
    surowy - nie dopieczony. Zazwyczaj jest kupowany w innych piekarniach o
    czym świadczą odpowiednie naklejki w jego okolicach. Jest pakowany w folię,
    a zapach wewnątrz niej, świadczy o BARDZO SILNYM nakonserwowaniu tego
    wyrobu. Następnie, cały ten pakunek, trafia do ZAMROŻENIA!!! - nie do
    chłodni, lecz do zamrożenia. Kiedy przychodzi poranek, a ludzie przychodzą
    po chlebek, 'pieczywo' jest wypakowywane z folii, układane na tacach i
    wpychane do pieców (często nawet widocznych w hipermarketach). Kilkanaście
    minut - i 'pieczywo' gotowe...
    Kto to jadł, ten wie o czym mówię - zapach jest jeszcze znośny, choć bardzo
    charakterystyczny. Za to smak... A fuj. Czuć te konserwanty...

    I na koniec... Nie wiem, czy obecnie już Hit na kabatach ma ciepła wodę czy
    nie, ale zdarzyło się, że w 2 tygodnie po otworzeniu obiektu, ją wyłączyli,
    ze względu na nieuregulowane rachunki, dzięki czemu, w takim dziale mięsnym
    pojemniki po mięsie myło się lodowatą wodą... Po prostu polecam...

    Pozdrawiam
    Rafał
    P.S. Przepraszam, że w tym temacie, nie w tym o hipermaketach, ale wówczas
    nie miałem weny... :/
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...