PracaGrupypl.praca.dyskusjeTemperatura otoczenia w pracy › Re: Temperatura otoczenia w pracy
    From: "Omen" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Temperatura otoczenia w pracy
    Date: Tue, 26 Oct 2004 19:07:00 +0200

    Użytkownik "Mike" <sirius[malpa]klub.no-spam.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu w jakich warunkach, statystycznie rzecz ujmujac,
    czlowiek pracuje najefektywniej?

    Ja nie wiem w jakich warunkach pracuje się najefektywniej bo zawsze miałem
    pecha i trafiałem do pracy w której z temperaturą było coś na bakier. W
    pierwszej pracy (stacja paliw) w zimie dochodziło do -25 ( przy życiu i na
    nogach pomagała utrzymać się kawa i czasami wkładka:)
    no i byłem w dodatku narażony na uwagi szefa : czemu się nie uśmiecham w
    pracy:) spoko potem po dwóch zimach (paru niedoleczonych przeziębieniach)
    zacząłem jakoś to zność i się uśmiechałałem się a właściwie śmiałem się z
    szefa co on brał za uśmiech:)
    w drugiej pracy (hurtownia spożywcza ) dowiedziałem się że optymalna praca
    przy komputerze dla osoby fakturującej i przyjmującej pieniądze w zimie to
    10 stopni ( na wysokości biurka) i 4-5 stopni na podłodze.(sprawdzałem
    termometrem)
    Jak wspomnę 10 godzin pracy za biurkiem w takiej temperaturze przez 3 zimy
    i zgrabiałe palce i nogi tak zmarźnięte że ich nie czułem to jeszcze mną
    trzęsie.
    Wytrzymałem chyba tylko dlatego że potrzebna była mi kasa na studia.
    Obecnie mam studia, nie mam pracy i zastanawiam się po co było znosić takie
    warunki

    Pozdrawiam
    Omen

    &&&& MOBILIS IN MOBILI &&&&