PracaGrupypl.praca.dyskusjeTemperatura otoczenia w pracy › Re: Temperatura otoczenia w pracy
  • Data: 2004-10-27 07:14:17
    Temat: Re: Temperatura otoczenia w pracy
    Od: "XOR" <w...@...mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mike" napisał

    > Witam!
    > Moj post moze wydac sie smieszny ale coz... Otoz interesuje mnie
    zagadnienie
    > optymalnej temperatury otoczenia podaczas pracy. Praca w pomieszczeniach

    Ostatnio w radio podawali wyniki jakichś tam badań (nie sluchałam
    dokładnie).
    wyszło, że lepiej cieplej jak chłodniej (tak ogólnie rzecz ujmując).
    Z tym, że.. imho: każdy odbiera temp. inaczej..
    Do dziś nie zapomnę mieszkania mojego znajomego, gdzie ja siedziałam pod
    dwoma kocami, a i tak było mi zimno, a on chodził w podkoszulku, bo mu było
    gorąco..
    Więc ustawić temperaturę wbiurze,zeby każdemu było "troszkę ciepło" (tj:
    żeby czułto ciepło).. hmm mission impossible?
    ;)

    pzdr.

    eXclusiveOR

    eor at autograf pl