PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelepraca ?? Pic na wode fotomontaż › Re: Telepraca ?? Pic na wode fotomontaż
    From: "Adam" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Telepraca ?? Pic na wode fotomontaż
    Date: Wed, 23 Jan 2002 12:20:04 +0100

    witam!
    niezupełnie sie z tobą zgadzam (chodzi o sam temat) choć w niektórych
    punktach trudno się nie zgodzić. jeśli ktoś liczy że będzie sobie w domciu
    bumelował, a kasiorka sama na konto będzie wpływać to jest naiwny, ale jeśli
    ktoś chce pracować i spodziewa się wyłącznie dochodów z tytułu wykonanej
    pracy, sam sobie opłaci ZUS i inne koszty związane z jego działalnością to
    dlaczego nie? jeśli wywiązuje sie z terminów to dlaczego nie? o swoje trzeba
    walczyć bo nikt nikomu nic za darmoche nie zrobi, nie ułatwi życia.
    na partnerskich zasadach można żyć, ale jeśli ktoś (obojętnie która strona
    wykonawca czy zleceniodawca) zakłada robienie kogoś w trąbę to taki układ
    długo się nie utrzyma. jeśli ktoś komuś oferuje wielkie G.. to moze sie
    spodziewać tego samego.
    pozdrawiam!
    Adam