PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Fri, 25 Aug 2006 20:00:30 +0200

    On Fri, 25 Aug 2006 10:20:17 +0200, "Nixe" wrote:

    >"Immona" <c...@n...gmailu> napisal

    >No wiec wlasnie o to mi chodzi.

    Ja też ostatnio słuchałem "opowieści grozy" z przeprowadzania
    rekrutacji od strony rekrutera. Członek zarządu niewielkiej firmy stał
    i marudził, że nie ma kogo zapraszać na rozmowy kwalifikacyjne, bo
    ludzie prawie przestali CV przysyłać. No ale tak to jest jak się płaci
    poniżej 2 średnich krajowych (stolyca, branża IT)... . Na szczęście
    poza płacami firma jest w miarę poważna i szanuje czas kandydatów tzn.
    nawet w "dobrych" czasach odpowiadali na e-mail'e, oddzwaniali itd.

    >Alez on jest normalny. W konkretnych okolicznosciach :)

    Oczywiście, w buraczanych okolicznościach. Jak umawiasz się, że firma
    da znać o wyniku rekrutacji (np. ktoś zadzwoni, wyśle list/e-mail'a
    itp.) w jakimś terminie, to masz prawo uważać że tak będzie.
    Z drugiej strony jeśli firma jest konkretnie buraczana, to normalnym
    będzie że rekrutujący nie dotrzyma słowa.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Jeśli ktoś ma namiary na firmy z Zielonej Góry poszukujące
    programistów j2ee (preferowana um. zlec.), to proszę nie krępować
    się i słać na e-mail'a.