PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Fri, 25 Aug 2006 07:13:01 +1200

    Nixe wrote:
    > "Immona" <c...@n...gmailu> napisal

    > Milo przeczytac, ze w ciagu paru miesiecy co nieco zmienilas swoja opinie w
    > tej kwestii.

    Nie naleze do ludzi, ktorzy nie zmieniaja zdania, a ostatnio troche sie
    nasluchalam "opowiesci grozy" z przeprowadzania rekrutacji od strony
    rekrutera.

    Jednak chce zaznaczyc, ze uznanie, ze okolicznosci moga wymuszac
    nienormalny tryb postepowania to cos zupelnie innego niz uznanie tego
    trybu postepowania za normalny.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl