PracaGrupypl.praca.dyskusje › Targi pracy - www.targi24.pl - co za bzdura!

  • 1. Data: 2006-03-09 19:09:27
    Temat: Targi pracy - www.targi24.pl - co za bzdura!
    Od: aumzupici <a...@o...pl>

    Targi pracy - www.targi24.pl - co za bzdura!

    Odwiedzilem wlasnie i dokladnie przejrzalem
    zapisy czatow z potencjalnymi pracodawcami.

    Jest tylko jeden wniosek, te targi to tylko strata czasu
    bo tw przewspaniale firmy ktore tam sie zebraly laskawia
    chcialy sie tylko pokazac ale nia maja do zaproponowania
    absolutnie ZADNEJ PRACY

    chyba, ze ktos chce pracowac jako przedstawiciel handlowy ...
    ale wtedy nie musialby tam szukac takich ofert bo codziennie pojawiaja sie
    w internecie i prasie.

    Czyli podsymowujac gow.. warte sa te "targi" ...

  • 2. Data: 2006-03-09 20:01:25
    Temat: Re: Targi pracy - www.targi24.pl - co za bzdura!
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "aumzupici" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli podsymowujac gow.. warte sa te "targi" ...

    Jacy poszukujący takie i targi i takie też oferty.
    Ludzie umiejący coś konkretnego rozmawiają bezpośrednio z konkretnymi firmami i
    odwrotnie.

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-03-09 20:05:53
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

> [...]
    > bo tw przewspaniale firmy ktore tam sie zebraly laskawia
    > chcialy sie tylko pokazac ale nia maja do zaproponowania

    Co Ty w ogóle pieprzysz ??? Jak to nie ma pracy???
    Procter&Gamble, PricewaterhouseCoopers, Ernst&Young, Computerland....cztery
    pierwsze firmy na które spojrzałem i wszystkie oferuja pracę! Jest dokładnie
    zawsze opisany proces rekrutacyjny.
    Może czytać nie umiesz ?

  • 4. Data: 2006-03-09 20:15:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    aumzupici zapodał(-a):
> [...]
    > bo tw przewspaniale firmy ktore tam sie zebraly laskawia
    > chcialy sie tylko pokazac ale nia maja do zaproponowania
    [...]

    Tak sobie siedzisz wieczorokiem, popijasz 4-te piwo, tak?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,