PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    From: Sebastian Rusek <z...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Date: Thu, 15 Sep 2005 10:19:27 +0200
    Sender: marilion@uzytkownicy_idg

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 06:58:20 +0000 (UTC), Krzysztof Krasoń napisał(a):

    > Bo większość wymagań jest na wyrost. Było tutaj pare postów jak to
    > wymagają od absolwenta 5 lat doświadczenia komercyjnego ;) (tak wiem,
    > możliwe, ale mało prawdopodobne)
    > Ja zawsze starałem się wysyłać CV tylko gdy spełniałem wymagania, pomimo
    > tego, że w wielu serwisach o pracy sugerowali wysyłanie nawet gdy się
    > nie spełnia tychże.
    Zgadzam się z Tobą. Ja w ogłoszeniu dałem informację żeby się od razu nie
    zrażać jeżeli nie posiada się perfekcyjnej wiedzy ze wszystkich
    wymienionych dziedzin. Tyle, ze właśnie pojawiało się mnóstwo propozycji
    pracy ludzi, którzy nie posiadali żadnej wiedzy ze wszystkich wymienionych
    dziedzin ;). Ja rozumiem jeszcze, że ktoś może stwierdzić: "mile widziana
    jest wiedza na temat serwerów SUN, ta wiedza jest bardzo rzadko spotykana,
    mogę ją zdobyć w czasie pracy, z pozostałymi sprawami sobie poradzę", ale
    jeżeli ja piszę, że absolutnie potrzebuję ludzi znających się na Cisco i to
    jest podstawowa sprawa a przychodzą osoby, które pracowały na stanowisku
    'informatyk' i pamiętają, że ktoś mówił, że gdzieś tam w sieci był router
    Cisco i w sumie nie sprawiał mu żadnych problemów no to ja dziękuje...
    Naprawdę nie przesadzając - 70% przysłanych CV nie spełniało warunków
    podanych jako _konieczne_

    --
    Sebastian Rusek