PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    From: SoR <d...@d...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Date: Wed, 14 Sep 2005 15:55:00 +0200

    Matrix napisał(a):

    > branza to IT, i nie w kazdym miescie bo nie kazde miasto to Warszawa sa
    > wielkie firmy ktore z checia wezma studenta na praktyke i to w niepelnym
    > wymiarze godzin

    Jak sie nie umie szukac, to i pracy nie mozna znalezc. Dla studentow
    jest pelno pracy, trzeba wysylac swoje CV do upadlego. Kolega z roku
    mieszkajacy w Blachowni k/ Czestochowy pracuje jako programista PHP, ja
    zaraz po zdaniu matury tez pracuje, co prawda na poczatku nie bylo to
    moze cos super hiper ekstra, ale pozniej mozna awansowac lub znalezc cos
    lepszego. Swoja droga pracodawcy (duze firmy) chca teraz osob swiezo po
    studiach i najlepiej z ponad piecioletnia praktyka. Problem jest tez w
    tym, ze absolwenci po studiach maja o sobie niewiadomo jakie mniemanie i
    nie chca byle jakiej pracy. Niestety zaczyna sie od partery, by pozniej
    wejsc na szczyt a nie odwrotnie.

    Pozdrawiam
    Daniel