PracaGrupypl.praca.dyskusjeDLACZEGO GŁUPKI BANKRUTUJĄ ??? › Re: Tak sobie siedze i mysle...
    From: "Efro" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tak sobie siedze i mysle...
    Date: Sun, 12 May 2002 01:25:18 +0200

    > Jeżeli traktować człowieka jak marzędzie, to z pełną konsekwencją.
    > Potrzebuję dobrego specjalisty, to być może przez jakiś czas on będzie
    > zarabiał lepiej niż ja, bo jest narzędziem drogim. Dlaczego? Bo ja mam
    > prawo do całego zysku, a on tylko do swego wynagrodzenia.

    Dobrze ujete. Jezeli mialby dostawac to co sam wypracowal, to przewaznie
    przez kilka pierwszych lat musialby przynosic kase do firmy, bo firma ma
    ujemny bilans.
    Niestety cos takiego jak spolki pracownicze nie wypalily, a powstaly i
    istnialy,
    potem puscily plajte, bo ludzie przerabali zyski i nie rozwijali firm. Teraz
    takich
    eksperymentow juz sie nie robi(chyba)