PracaGrupypl.praca.dyskusjeTak dla relaksu... › Re: Tak dla relaksu...
  • Data: 2003-10-30 11:03:32
    Temat: Re: Tak dla relaksu...
    Od: " leszek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    muzzy <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Znalazłem to na stronie jednego z serwisów dla adminów.(nie wiem czy
    > było)..w sekcji humor..choc muszę przyznać że przewrotne:
    > <cytat>
    > Wstaje rano, wlaczam moje japonskie radio, zakladam amerykanski spodnie,
    > wietnamski podkoszulek i chinskie tenisowki, po czym z holenderskiej
    lodowki
    > wyciagam niemieckie piwo. Siadam przd koreanskim komputerem i w
    amerykanskim
    > banku zlecam internetowe zakupy w Anglii, po czym wsiadam do czeskiego
> [...]

    Owszem, pamiętam czasy gdy miałem polskie radio, chodziłem w polskich
    spodniach a na nogach miałem polskie tenisówki. Miałem polską (czy radziecką
    lodówkę), Polar czy jakoś tam, chodziła jak traktor, ale w sumie mroziła. Na
    szczęście jestem abstynentem, więc nie musiałem pić polskiego piwa. Były
    polskie komputery, nazywały się bodaj "Mazovia" (były "kompatybylne").
    Pieniądze się wpłacało na ksiązeczkę oszczędnościową w "banku" PKO BP.
    Jeździło się polskim samochodzikiem (jak ktoś miał talon), kupowało w polski
    sklepie (jeśli coś w nim było). Owoce były i sa na szczęście polskie.
    Jadałem polski ser (zawsze w jednym gatunku), niektórzy pijali polskie wino
    marki wino (łza się w oku kręci). Siedziało się na polski zestawie
    wypoczynkowym, jak ktoś wystał w Emilce i gapiło na jeden z dwóch programów
    w polskim lub radzieckim telewizorze.

    I co ciekawe, rzeczywiście nie było wtedy bezrobocia.