PracaGrupypl.praca.dyskusjeTak Polska to normalny kraj.... › Re: Tak Polska to normalny kraj....
    From: w...@g...pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tak Polska to normalny kraj....
    Date: Sun, 13 Apr 2003 12:09:43 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) motto napisal(a) Sun, 13 Apr 2003 09:42:11 +0200:
    >Nie wiem, jak było wcześniej, za bardzo nie pamiętam, ale np. mój wujek
    >który swojego czasu nie dał złego słowa na solidarność powiedzieć, dziś sam
    >mówi że gdyby mu wtedy zomo tak do dupy nakopało żeby solidarności i
    >demokracji mu się do końca życia odechciało to by ich teraz "po dupie
    >całował". Fakt z lekka przesadził, bo historie w szkołach też miałem, ale
    >odnoszę wrażenie, że ludzie nie o taką Polskę, nie o taką demokrację i nie o
    >taki kapitalizm walczyli.

    Oczywiscie. Okazalo sie ze ci z Solidarnosci niewiele
    roznias sie od tych z PZPR.

    >Coś sugerujesz?? Ehhh ja napisze wprost, zjednoczmy się i wyrżnijmy w pień
    >plutokratów i burżujów :P Nabijmy ich na pale... Stwórzmy system od nowa bo
    >ten nie wyrabia. Albo wybijmy wszystkich którzy nie mają wyższego, wtedy
    >każdy Polak będzie miał wyższe... Bo co jest mniej humanitarne, zabicie czy
    >pozwolenie na śmierć z głodu??

    Nie w te strone.
    Ja zamiast obecnego partyjniactwa proponuje wprowadzenie
    dyscypliny, pozardku by partie polityczne przestaly rozkradac
    to panstwo (rozkradaja w postaci: odpowiedniego prawa pod
    siebie, stolkow, lapowek itp) a nas robic w bambuko.

    >Piłsudzki już raz w Polsce był, myślisz że drugi rat to by pomogło??

    Jedyne co dobre zrobil Pilsudski (nie przepadam za czerwonymi,
    stad nie jestem milosnikiem Pilsudskiego) to zamach majowy. Niestety
    nie potrafil wykorzystac tej szansy jaka dal mu zamach i teraz
    w zasadzie nie wiadomo po co on to robil. Natomiast obecna
    sytuacja polityczna Polski jest bardzo podobna do tej sprzed
    zamachu majowego.

    >Nie no mamy jeszcze oszołomów z Leperem na czele, a o UW nie będę się
    >wypowiadał. Więc kosy w dłoń i ruszamy na Warszawę, powstania czerwcowego
    >jeszcze w Polsce nie było, więc może tak wstępnie umówmy się na czerwiec.

    Oszolomstwem nic sie tu nie zalatwi.
    W Polsce powinna byc normalna, zwyczajna gospodarka rynkowa.
    potrzebujemy liberalnych rzadow. Po 1989 roku nie bylo ani
    jednego rzadu liberalnego. Caly czas mamy do czynienia z
    poprawianiem socjalizmu. Wejscie zas Polski do UE - czyli
    organizacji z gospodarka planowa - poglebi proces poprawiania
    czy wzmacniania gospodarki planowej (typowej dla socjalizmu).

    A tak na marginesie.
    Na kogo glosowales w wyborach? Czy przypadkiem nie na tych
    co obiecywali ze najwiecej dadza?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)