PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Tacoma Polska sp. z o.o. › Re: Tacoma Polska sp. z o.o.
  • Data: 2009-10-20 15:03:47
    Temat: Re: Tacoma Polska sp. z o.o.
    Od: "tuMEk" <t...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli przyjąłeś się, bo nigdzie indziej cie nie chcieli i miałeś nadzieję,
    > że
    > umiesz wciskać kit, ale okazało się, że nawet tego nie umiesz i winisz za
    > to jakąś firmę?
    >

    > --
    > andreas

    oj czepiasz sie, czasem ludzie ida do pracy , do innej branzy w nadziei na
    przerwanie poszukiwac , nie placenie [ np. podstawy ] to malo przyjemna
    sprawa -sam przyznasz... inna sprawa to -to ze trzeba bylo rozpytac o
    klimaty, o terminowosc wyplat i byloby wszystko jasne. Ja w Gdyni tydzien
    pracowalem w podobnych klimatach , na szczescie nie podpisalem umowy i mam
    spokoj ale dziwie sie ludziom ktorzy tam pracuja od LIPCA [sory za duze
    litery] i nadal tam siedzą.....pracuja z placeniem czesciowego wynagrodzenia
    , kto ile wyszarpie ten ma.

    --
    pozdro
    tumek