PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Thu, 09 Oct 2003 21:31:26 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> writes:

    > no nie przesadzaj - posiadanie wielu formatow nie swiadczy o inteligencji -

    czasami swiadczy.
    zwlaszcza, jesli sie sle cos do ludzi, co maja dostep do www, i to cos
    jest w formacie .zip a wystawione w witrynie.

    swiadczy, i to jak swiadczy.

    ale, widze ze tu prozna dyskusja, juz ci pare osob zwrocilo uwage, a
    ty dalej bronisz swojego jak niepodleglosci. bron, twoja sprawa, ale
    sie nie dziw reakcjom.

    > od pol roku sledze ogloszenia pracodawcow i poki co tylko w jednym przypadku
    > widzialem zeby pracodawca konkretnie okreslil jak ma wygladac CV, w calej
    > reszcie jest podany tylko i wylacznie e-mial. A skad my biedne szaraczki
    > ubiegajace sie o prace mamy wiedziec w jakim formacie poslac? Skad Nino mam

    ponoc jestes informatyk, co? no to nie wiesz, jaki format jest w pelni
    przenosny na wszystkie platformy?????

    > wiedziec, ze ty uzywasz Linuxa i ze ciezko Ci czytac pliki WORDA? Mysle ze
    > jest w nas bardzo duzo marudzenia, w koncu przy odrobinie checi jakos nam
    > sie udaje otworzyc te pliki - czyz nie Nino?, a to ze w moim dokumencie
    > przesunela sie pionowa linia, to chyba nie jest az taki problem, jesli
    > zdarza sie w 5 przypadkach na 100?

    problem moze nieduzy, ale w polaczeniu z twoja arogancja skazuje twoje
    cv na kosza.

    > rozumiem, ze ty zajmujesz sie rekrutacja - czy podajesz w swoich
    > ogloszeniach format w jakim chcesz otrzymac CV? czy podajesz szablon?

    zajmowalam sie, jakis czas temu. nie, nie podawalismy, jako firma - bo
    kazdy mlotek wiedzial, ze przysylanie w wordzie bedzie mialo nikle
    szanse powodzenia.
    najlepej wychodzily CV w htmlu, ktore sie bezposrednio ze strony
    drukowalo i tyle.

    > czego powinienem sie wstydzic Nino - przez to ze pisalem dyplom na temat

    napisalam wyraznie, czego.

    > HTMLa wiem, ze roznie wyglada w zaleznosci od tego jaka przegladarka -
    > dokumenty w IE calkiem inaczej wygladaja w Netsacpe itd, ale nie o tym mialo
    > byc - poki co prosilem tylko i wylacznie o opinie zawartosci merytorycznej.

    ja nie pisalam pracy o HTML, a potrafie sformatowac CV tak, zeby
    wygladalo tak samo na IE, N, opera.
    magia, kurwa panie magia, co????
    (jesli chodzi o fonty: wpisuje sie rodzine, sa one wustarczajaco
    podobne, zeby przecietny czytelnik ze zawracal se glowy dociekaniem,
    ktory jak sie nazywa.)

    jak mowie: LAME.
    pierwszy lepszy zawodowiec, zajmujacy sie tworzeniem stron www, zagnie
    cie w tym temacie.
    WSTYD, jak napisalam, WSTYD.

    > tak jak wyzej pisalem - wiem w ilu przypadkach na 100 zdarza sie bledne
    > odczytanie mojego dokumentu, poza tym znajac jak niewielki jest poziom bledu
    > odczytania (przesuniecie 2 obiektow - lini i zdjecia), nie sadze zeby format
    > byl az tak bardzo krytyczny.

    no to sie mylisz. na dodatek ignorujesz uwagi ludzi czytajacych ta
    grupe - z czego calkiem sporo zajmuje sie tez rekrutacja.

    wish you luck!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun