PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 01:20:15 +0200

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:m2brsqcb9m.fsf@pierdol.ninka.net...

    > j od siebie jeszce dodam: inteligentna osoba ma za wczasu przygotowane
    > CV w paru formatach: tekstowym, HTML, pdf, word.
    > wlasnie po to, zeby w zaleznosci od wymagan posylac rozne formaty.
    no nie przesadzaj - posiadanie wielu formatow nie swiadczy o inteligencji -
    od pol roku sledze ogloszenia pracodawcow i poki co tylko w jednym przypadku
    widzialem zeby pracodawca konkretnie okreslil jak ma wygladac CV, w calej
    reszcie jest podany tylko i wylacznie e-mial. A skad my biedne szaraczki
    ubiegajace sie o prace mamy wiedziec w jakim formacie poslac? Skad Nino mam
    wiedziec, ze ty uzywasz Linuxa i ze ciezko Ci czytac pliki WORDA? Mysle ze
    jest w nas bardzo duzo marudzenia, w koncu przy odrobinie checi jakos nam
    sie udaje otworzyc te pliki - czyz nie Nino?, a to ze w moim dokumencie
    przesunela sie pionowa linia, to chyba nie jest az taki problem, jesli
    zdarza sie w 5 przypadkach na 100?

    rozumiem, ze ty zajmujesz sie rekrutacja - czy podajesz w swoich
    ogloszeniach format w jakim chcesz otrzymac CV? czy podajesz szablon?

    > Najlepszym formatem jesli chcesz ograniczyc ilosc bajtow sciaganych
    > przez modem, jest plik txt. na www - html.
    > w htmlu mozna sformatowac tak CV, zeby bylo czytelne i wyrazne a
    > zarazem wygladalo tak samo w kazdej nowszej przegladarce. jesli
    > tego nie umiesz, MUSISZ miec worda - a w CV piszesz, ze praca
    > magisterska o nauce w HTML.. to po prostu WSTYD.
    czego powinienem sie wstydzic Nino - przez to ze pisalem dyplom na temat
    HTMLa wiem, ze roznie wyglada w zaleznosci od tego jaka przegladarka -
    dokumenty w IE calkiem inaczej wygladaja w Netsacpe itd, ale nie o tym mialo
    byc - poki co prosilem tylko i wylacznie o opinie zawartosci merytorycznej.

    > to osoba szukajaca pracy ma sie dostosowac do wymagan zewnetrznych, a
    > nie na odwrot.
    >
    > chwalisz sie w tym CV znajomoscia worda i windows, a nie wiesz, ze na
    > roznych platformach i przy roznych wersjach worda formatowanie sie
    > krzaczy i czasem rozwala.
    tak jak wyzej pisalem - wiem w ilu przypadkach na 100 zdarza sie bledne
    odczytanie mojego dokumentu, poza tym znajac jak niewielki jest poziom bledu
    odczytania (przesuniecie 2 obiektow - lini i zdjecia), nie sadze zeby format
    byl az tak bardzo krytyczny.

    pozdrawiam
    mariusz