PracaGrupypl.praca.dyskusje › TPSA

  • 1. Data: 2002-06-18 10:04:46
    Temat: TPSA
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    witam,

    czy ktoś z grupowiczów pracuje w tej szcownej firmie?
    A może znacie kogoś takiego?
    Proszę o informacje odnośnie warunków pracy i podejścia do rozwoju, jakie
    tam obecnie panują.
    Dokładniej interesuje mnie TPSA we Wrocławiu...jeśli to ma znaczenie.

    dzięki
    uba

  • 2. Data: 2002-06-18 12:16:29
    Temat: Re: TPSA
    Od: "Krzysiek" <K...@D...prv.pl>

    Użytkownik "uba" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam obecnie panują.
    > Dokładniej interesuje mnie TPSA we Wrocławiu...jeśli to ma znaczenie.

    Kumpel pracuje w TPSA, co prawda w Krakowie - od listopada ub. roku, swiezo
    po studiach AGH, pracuje w pionie IT. Ciagle go wysylają na szkolenia itp.
    Teraz jest w USA :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-06-18 13:32:18
    Od: "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl>

    Tak słodko mają pewnie tylko informatycy. Inne piony (mąż pracuje w
    controllingu w Dyrekcji Spółki w W-wie) zdecydowanie nie są rozpieszczane.
    Pracuje ok. półtora roku, podywżki bardzo skromne, ich brak tłumaczy się
    zamrożonymi pensjami z tytułu restrukturyzacji, prawie non-stop nadogodziny
    (wczoraj wrócił o 1.00 w nocy) za które nik nie płaci i nie oddaje dni.
    Pracy masa, ale satysfakcja wątpliwa.

    Pozdr
    Dorota

  • 4. Data: 2002-06-18 17:24:37
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@D...prv.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    swiezo
    > po studiach AGH, pracuje w pionie IT. Ciagle go wysylają na szkolenia itp.

    ma znajomego dyrektora ?
    bo akurat wiem ze tak rozowo wcale to
    tam nie jest

  • 5. Data: 2002-06-18 17:45:34
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

    > swiezo
    > >

    > ma znajomego dyrektora ?
    > bo akurat wiem ze tak rozowo wcale to
    > tam nie jest

    i jak dobry to jest znajomy ? ;)

    AndY

  • 6. Data: 2002-06-18 17:53:03
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

> [...]
    > tam obecnie panują.
    > Dokładniej interesuje mnie TPSA we Wrocławiu...jeśli to ma znaczenie.

    a co chcesz wiedziec o Wroclawiu ?
    gdzie zamierzasz startowac ?
    jaki Pion ?

  • 7. Data: 2002-06-18 20:09:05
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > itp.

    > i jak dobry to jest znajomy ? ;)
    >
    > AndY

    dobry znajomy od 20 lat :)

  • 8. Data: 2002-06-19 10:25:11
    Temat: Odp: TPSA
    Od: "tb" <j...@...pl>

    > a co chcesz wiedziec o Wroclawiu ?
    > gdzie zamierzasz startowac ?
    > jaki Pion ?

    W ostatniej wyborczej pojawila sie oferta TPSA dla specjalisty do spraw
    rozwoju kadr. Czyzby to oznaczalo, ze tepsa bedzie przyjmowala nowych
    pracownikow? Na razie slyszalem tylko o zwolnieniach i zakazie przyjmowania
    ludzi z zewnatrz. Ten specjalista ma miec doswiadczenie w rekrutacji do
    telecentrow, sieci handlowych, supermarketow. Oznacza to ze przyjecia moga
    byc w jakim pionie?

    tb

  • 9. Data: 2002-06-19 10:33:33
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik tb napisał:

    > W ostatniej wyborczej pojawila sie oferta TPSA dla specjalisty do spraw
    > rozwoju kadr. Czyzby to oznaczalo, ze tepsa bedzie przyjmowala nowych
    > pracownikow?

    A słyszałeś, żeby w HR ktoś miał stanowisko Specjalista d/s upadku kadr
    albo zwijania się kadr albo specjalista d/s totalnej redukcji?
    Rozwój kadry może równie dobrze oznaczać "restrukturyzację" i jej redukcję.

    Dogbert

  • 10. Data: 2002-06-19 14:36:18
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Hej,

    tak właściwie to mam pracę, ale ogłoszenie TPSA mnie zainteresowało.
    W od kilku lat zajmuję się HR'em, a głównie rekrutacją. Niestety dotknął
    mnie ogromny zastój i robię, powiedzmy rzeczy różne.
    Ogłoszenie, o którym koledzy piszą dalej jest dokładnie tym, które
    przyciągnęło moją uwagę.
    Problem jest taki, że o zdrowe podejście do HR'u dzisiaj trudno i nie mam
    pewności, czy "wyzdrowiało" tak nagle właśnie w tej firmie.

    pozdrawiam
    uba