PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w marketach

  • 1. Data: 2002-06-18 01:08:45
    Temat: zarobki w marketach
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Czy Wiecie ile się zarabia w marketach Biedronka, Plus itp.

  • 2. Data: 2002-06-18 01:36:52
    Temat: Re: zarobki w marketach
    >Czy Wiecie ile się zarabia w marketach Biedronka, Plus itp.

    a to pewnie zalezy od stanowiska... :)
    zadaj precyzyjne pytanie... a moze uzyskasz precyzyjna odpowiedz...
    Czarek

  • 3. Data: 2002-06-18 01:50:38

    > a to pewnie zalezy od stanowiska... :)
    > zadaj precyzyjne pytanie... a moze uzyskasz precyzyjna odpowiedz...
> [...]
    interesuja mnie wszystkie stanowiska, dlatego nie wymienilem konkretnego

  • 4. Data: 2002-06-18 05:03:49
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Z pierwszej reki: stanowisko: Kierownik zespolu kas. Brutto1000 zl. Praca na
    caly etat. Za soboty maja odsiadki. Za kazda prowadzona zmiane dodatkowo 20
    zl. Kasjerki sa zatrudniane przewaznie na pol etatu, placa na reke 500-800
    zl.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2002-06-18 10:11:47
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Cezary Stypulkowski" <c...@a...pl> wrote in message
    l.auchan.com...
> [...]
    Malo. Na wszytkich stanowiskach:)
    /p

  • 6. Data: 2002-06-18 15:35:07
    Od: "robert" <r...@i...pl>

    prawda to, a jesli maja zatrudniac uczennice, to daja im po 100zl na reke za
    m-c i kaza zasuwac przez 3-4 dni w tygodniu na maxa
    praca jest nieciekawa, poniewaz rotacja pracownikow jest cholernie wielka,
    skonczy sie um. zlecenie (ew. na okres probny, okreslony) i do widzenia
    pozdrawiam
    robert

  • 7. Data: 2002-06-19 03:18:56
    Od: <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > skonczy sie um. zlecenie (ew. na okres probny, okreslony) i do widzenia

    W jakim wojewodztwie tak placa i w ktorej sieci marketow.
    Jesli kasierka zarabia 800 netto na pol etatu, to nie jest tak zle.
    W swietokrzyskim projektant sieci telefonicznych (inz. z 7 letnim stazem)
    zarabia 1000 brutto, a informatyk 800 netto i co wy na to, przyjemnie jest zyc
    w naszym kraju i robic kariere!!!

  • 8. Data: 2002-06-19 06:17:28
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Wicecie co, mozna sie zalamac, jestem mlodym pracownikiem, i nie wiem kiedy
    zaloze rodzine !!! chyba jak bede mial 60 lat.
    Jacek B

  • 9. Data: 2002-06-19 15:25:14
    Od: "Morfeus" <M...@i...pl>

    Biedronka
    Min. stawki (brutto) dotyczące całych etatów:
    Kasjer - 930+premia
    Z-ca kierownika 1250+premia
    Kierownik - 1850+premia

    To są minimalne stawki, zależnie od regionu np. w największych miastach
    (Warszawa, Poznań)do tych stawek dokłada się ok. 30%. Przyznawanie premii
    zależy od przełożonych, ale z reguły są przyznawane. Ich wysokość zależy od
    obrotu sklepu. Przy średnich obrotach wynoszą (brutto) u kasjera ok. 300 u
    kierownika ok 700.

    Zadowolony pracownik

    Daniel

    Użytkownik Cezary Stypulkowski <c...@a...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    napisał:038001c21668$76108840$1...@i...bial
    y.pl.auchan.com...

  • 10. Data: 2002-06-20 07:27:58
    Od: "Robcik" <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Jacek B" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wicecie co, mozna sie zalamac, jestem mlodym pracownikiem, i nie wiem
    kiedy
    > zaloze rodzine !!! chyba jak bede mial 60 lat.
    > Jacek B

    Albo poszukaj bogatej kobitki

    <RobCiK>