1. Data: 2002-06-18 01:08:45
Temat:zarobki w marketach
Od:<d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Wiecie ile się zarabia w marketach Biedronka, Plus itp.

2. Data: 2002-06-18 01:36:52
Temat:Re: zarobki w marketach
>Czy Wiecie ile się zarabia w marketach Biedronka, Plus itp.

a to pewnie zalezy od stanowiska... :)
zadaj precyzyjne pytanie... a moze uzyskasz precyzyjna odpowiedz...
Czarek

3. Data: 2002-06-18 01:50:38

> a to pewnie zalezy od stanowiska... :)
> zadaj precyzyjne pytanie... a moze uzyskasz precyzyjna odpowiedz...
> [...]
interesuja mnie wszystkie stanowiska, dlatego nie wymienilem konkretnego

4. Data: 2002-06-18 05:03:49
Od:"Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Z pierwszej reki: stanowisko: Kierownik zespolu kas. Brutto1000 zl. Praca na
caly etat. Za soboty maja odsiadki. Za kazda prowadzona zmiane dodatkowo 20
zl. Kasjerki sa zatrudniane przewaznie na pol etatu, placa na reke 500-800
zl.

Pozdrawiam
Marcin

5. Data: 2002-06-18 10:11:47
Od:"clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cezary Stypulkowski" <c...@a...pl> wrote in message
l.auchan.com...
> [...]
Malo. Na wszytkich stanowiskach:)
/p

6. Data: 2002-06-18 15:35:07
Od:"robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawda to, a jesli maja zatrudniac uczennice, to daja im po 100zl na reke za
m-c i kaza zasuwac przez 3-4 dni w tygodniu na maxa
praca jest nieciekawa, poniewaz rotacja pracownikow jest cholernie wielka,
skonczy sie um. zlecenie (ew. na okres probny, okreslony) i do widzenia
pozdrawiam
robert

7. Data: 2002-06-19 03:18:56
Od:<d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skonczy sie um. zlecenie (ew. na okres probny, okreslony) i do widzenia

W jakim wojewodztwie tak placa i w ktorej sieci marketow.
Jesli kasierka zarabia 800 netto na pol etatu, to nie jest tak zle.
W swietokrzyskim projektant sieci telefonicznych (inz. z 7 letnim stazem)
zarabia 1000 brutto, a informatyk 800 netto i co wy na to, przyjemnie jest zyc
w naszym kraju i robic kariere!!!

8. Data: 2002-06-19 06:17:28
Od:"Jacek B" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wicecie co, mozna sie zalamac, jestem mlodym pracownikiem, i nie wiem kiedy
zaloze rodzine !!! chyba jak bede mial 60 lat.
Jacek B

9. Data: 2002-06-19 15:25:14
Od:"Morfeus" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedronka
Min. stawki (brutto) dotyczące całych etatów:
Kasjer - 930+premia
Z-ca kierownika 1250+premia
Kierownik - 1850+premia

To są minimalne stawki, zależnie od regionu np. w największych miastach
(Warszawa, Poznań)do tych stawek dokłada się ok. 30%. Przyznawanie premii
zależy od przełożonych, ale z reguły są przyznawane. Ich wysokość zależy od
obrotu sklepu. Przy średnich obrotach wynoszą (brutto) u kasjera ok. 300 u
kierownika ok 700.

Zadowolony pracownik

Daniel

Użytkownik Cezary Stypulkowski <c...@a...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:038001c21668$76108840$1...@i...bial
y.pl.auchan.com...

10. Data: 2002-06-20 07:27:58
Od:"Robcik" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek B" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wicecie co, mozna sie zalamac, jestem mlodym pracownikiem, i nie wiem
kiedy
> zaloze rodzine !!! chyba jak bede mial 60 lat.
> Jacek B

Albo poszukaj bogatej kobitki

<RobCiK>