PracaGrupypl.praca.dyskusjeTESCO Kraków › Re: TESCO Kraków
    From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TESCO Kraków
    Date: Tue, 12 Aug 2003 23:35:34 +0200

    Dnia 2003-08-12 23:09:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *KALMAR* skreślił te oto słowa:

    > OK. Ale czy ktoś z szacownych Grupowiczów zna może konkretny przypadek TESCO
    > Kraków Prokocim i może pomóc? Szukam roboty kilka miesięcy i po prostu nie
    > stać mnie by nie wziąć pracy w hipermarkecie. Mam kilka na oku... konkretnie
    > GEANT i TESCO w Krakowie. Help. Kasjer 3/4 etatu w obydwu i nie wiem które
    > wybrać.

    Nie pracowałam, ale rok temu pisałam prace o supermarketach jako
    instytucjach totalnych. Francuskie markety traktują duzo gorzej swoich
    pracownikow, wiec mozesz wybrac Tesco... choc w sumie, wszedzie jest mało
    kolorowo, wiec moze wybierz ten do ktorego masz lepszy dojazd.
    A w zasadzie i tak pewnie bedziesz pracował i w jednym i w drugim, bo mniej
    wiecej po trzech miesiącach pewnie Cie zwolnią :/

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102