PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    From: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Date: Tue, 29 Jul 2008 21:15:47 +0200

    Użytkownik Maciej Bojko napisał:

    > Ale co ma to wspólnego z postulowanym istnieniem Rządowego Spisku
    > (obrotowego - przechodzi z partii na partię w rytm wyników kolejnych
    > wyborów), który celowo nie promuje telepracy, bo chce, żeby ludzie
    > więcej wydawali na benzynę?

    ludzie wiecej nie beda wydawali, nie przekrecaj. panstwo nie chce, zeby
    ludzie przestali wydawac na benzyne bo nie ma w tym interesu- gdyby tak
    bylo obnizyloby akcyze.
    to jeden powod dla ktorego byc moze panstwo nie chce tego promowac
    (PANSTWO a nie spisek kolejnych partii rzadzacych).
    drugi jest taki, ze niby dlaczego ma to byc faworyzowane?
    jesli to jest takie dobre i odpowiada obu stronom (pracownik i
    pracodawca), nie jest to zabronione, to samo sie bedzie krecic.
    a znajac pomyslowosc polskich przedsiebiorcow, po wprowadzeniu ulg
    zaraz sie zaczna przekrety, ze wszyscy pracownicy produkcyjni, kierowcy
    i sprzataczki beda pracowac jako telepracownicy. mamy juz pare grup
    zawodowych z przywilejami i dziekujemy za kolejne, bo to ja tez za te
    przywileje zaplace.