PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    From: "ZASK" <Z...@z...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Date: Thu, 26 Jun 2008 22:55:24 +0200

    > To straszne.
    > Może powinieneś zrewidować bilans kosztów i zysków?

    Chyba powinienem :) Koszty utrzymania samochodu są dziś zabójcze. Ale do
    pracy bez samochodu ciężko dojechać.

    > No wiesz, to na razie efemeryda.
    > Nie prościej zmienić auto na jakieś sensowniejsze co do kosztów
    > eksploatacji?

    Chce jeżdzić dobrym autem, a nie toczydłem jak skodzina fabia czy kiła
    cee'd.:)
    Nie można ze wszystkiego rezygnować ! Bo w ten sposób wszyscy byśmy rowerami
    chińskimi z supermarketu jeździli :)

    Z.