PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Date: Thu, 26 Jun 2008 22:44:32 +0200

    W wiadomości news:4863fbb4$0$29615$f69f905@mamut2.aster.pl ZASK
    <Z...@z...pl> pisze:

    > Dokładnie w telepracy płaci się za efekty, a nie za czas. W rezultacie
    > dla pracodawcy jest to korzystniejsze i bardziej miarodajne.
    Zaraz, zaraz - niekoniecznie.
    Zresztą - niech się pracodawcy sami o swoje martwią. ;)

    > Ja jadę do pracy 1-1.15 h a wracam zawsze dłużej 1.2-1.3 h. Dziennie
    > tracę conajmniej 2.5 godziny !!! A ile nerwówo i stresu (korki
    > samochodowe). Do tego parkingi, zużycie samochodu, utrata wartości,
    > wgnieceniea i zadrapania na ciasno obsadzonym parkingu.
    To straszne.
    Może powinieneś zrewidować bilans kosztów i zysków?

    > Moje Audi A6 3.0Q pali 16-17 litrów benzyny w mieście. Dlatego zgodził
    > bym się już dziś na telepracę za 75-80% wynagrodzenia, które dostaję
    > teraz !!!
    No wiesz, to na razie efemeryda.
    Nie prościej zmienić auto na jakieś sensowniejsze co do kosztów
    eksploatacji?
    No chyba, że cię stać, ale w takim razie nie narzekaj.

    --
    Jotte