PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie rozwiązanie umowy o pracę. › Re: Szybkie rozwiązanie umowy o pracę.
    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szybkie rozwiązanie umowy o pracę.
    Date: Thu, 24 Oct 2002 11:41:29 +0200

    Użytkownik "Jan" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ap6616$1m6$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie do grupowiczów. Pracuję w firmie ponad 7 lat, razem z innymi
    > firmami będzie ponad 10 lat. Pół roku temu szef obciął mi etat z całego na
    > pół (Wątek z "Całego etatu na pół etatu" ). Normalnie jakbym chciał sie
    > zwolnić to obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Spodziewam
    się
    > również, że szef nie zgodzi się na wypowiedzenie za porozumieniem stron.

    Czekaj, czekaj. Przede wszystkim pracujac na pol etatu jestes do przodu, bo
    zawsze mozesz
    nastepnemu pracodawcy zaproponowac, ze mozesz przyjsc do pracy od zaraz, ale
    na poczatek
    na pol etatu. To juz cos! Wbrew pozorom pracodawca zapewnil Ci atut. Ciagle
    pracujesz, nie masz przerw
    w zatrudnieniu, czyli niczego na bezrobociu nie pozapominales, a w razie
    czego, na pol etatu, to mozesz przyjsc pracowac od zaraz.
    Pozdrawiam,
    MArta