PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzwajcaria - CERN › Re: Szwajcaria - CERN
    From: "Maciej Tokarski" <m...@...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szwajcaria - CERN
    Date: Thu, 25 Apr 2002 09:59:26 +0200

    Stary! Zapomnialbym! Jest do wypelnienia test psychologiczny - typu: jak
    zachowalbys sie w takiej sytuacji, co bys zrobil gdyby, jak ocenisz swoj
    stosunek do itp. itd. Odpowiedziom przyznaje sie wagi - masz do rozdzielenia
    np: 10 puynktow pomiedzy kilka odpowiedzi. Kup sobie szybko ksiazke o
    "inteligencji emocjonalnej" albo znajdz informacje jak odpowiadac na takie
    testy w zgodzie z wlasnym charakterem, ale jednoczesnie "pod pracodawce".
    TO BARDZO WAZNE!!!!!

    Maciej
    "Tomin" <t...@o...pl> wrote in message
    > Spodziewam sie oczywiscie pytan "z zycia wzietych", ktore tak naprawde
    > niczego nie wnosza tylko przedluzaja rozmowy.
    > Dzieki za dobre rady i dam znac jakie efekty.
    >
    > Tomek
    >
    > "Maciej Tokarski" <m...@...lodz.pl> wrote in message
    Genewie?
    > spodziewac.