PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
    From: "VERTRET" <vertret @ op . pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy - realia...
    Date: Fri, 12 Nov 2004 17:52:24 +0100
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "zwykly facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cn2is4$4s2$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ach, wiesz - akurat tak sie sklada, ze na progu swojego doroslego zycia
    > probowalem utrzymac sie z akwizycji, i pamietam jeszcze co nieco z
    tamtego
    > okresu - rozne to byly artykuly, oj rozne...

    Jeżeli wciskałeś "kit" to się wstydź. Ja piszę o handlowaniu rzeczami,
    które ludzie potrzebują.

    > Czy mozesz mi wyjasnic, skad u Ciebie wniosek, ze ja nie szanuje ludzi,
    > ktorzy ciezko pracuja (czesto fizycznie), zeby zarobic na chleb, a przy
    > okazji "podstawiaja cos innym pod nos"

    Nie szanujesz nazywając każdy handel "akwizycją" co ma w domysle znaczyć
    "przykre i wstydliwe zajecie, które porządni ludzi nie robią, wiec i ja
    nie bede robił, więc dajcie mi jakiś etat"

    >Nie ma innej drogi - chyba, ze Ty ja znasz...

    Nie znam innej drogi i dlatego ja też bym musiał robic tak jak tobie
    radziłem.
    Popełniłeś błąd, który robi większość ludzi. Siedziałeś sobie lata w
    jakiejś firemce, po robocie chodziłeś na piwo, albo inne tego typu zajęcia
    i uważałeś, że tak być powinno, tak ci się należy i tak będzie zawsze.
    Nikt doboru naturalnego ani "walki o ogień" nie odwołał. Nawet spać
    powinneś czujnie a jak wstajesz rano to się najpierw rozejrzyj, czy ci się
    konkurencja do paśnika nie dobrała. Potem przetrzeć oczy, zjeść coś nie za
    dużo (bo rozleniwi) i do walki!

    vertret