PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
    From: "VERTRET" <vertret @ op . pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy - realia...
    Date: Fri, 12 Nov 2004 08:52:28 +0100
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "zwykly facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cn0i71$7el$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tyle tylko, ze jakos mi sie nie usmecha wciskanie ludziom "kit-u",

    Nie powtarzaj bzdur, które głoszą totalne próżniaki nie mające ochoty na
    jakąkolwiek prace.

    Człowiek potrzebuje codziennie tysiące rzeczy, z którymi BARDZO CHCE się
    spotkać. Beton lub cegła w postaci domu, pościel i łóżko w którym się
    budzisz, woda, którą się myjesz, ubranie, które ubierasz, chleb, który
    jesz na śniadanie, radio, które sobie włączysz, itd.
    Ktoś musiał to wszystko kiedyś ci sprzedać. Uważasz, że tego wszystkiego
    nie potrzebujesz i wciśnięto ci kit?

    Jeżeli jednak nie lubisz spać w lesie w wykopanej pazurami jamie i nie
    chcesz jeść złapanych własnoręcznie mrówek to miej trochę szacunku, dla
    pracy tych którzy ci to wszystko podstawili pod nos i poproś ich
    grzecznie, aby ci pokazali jak się to robi.

    > Jeszcze tylko musze znalezc kogos takiego, kto zaryzykuje i da mi
    szanse,
    > inwestujac we mnie - a przy tym najlepiej jakas sensowna "pensje
    podstawowa"
    > plus ewentualna prowizje... ;))

    Nie za dużo oczekujesz od innych?
    Sam w siebie nie inwestowałeś NIC od 15 lat a oczekujesz, żeby zrobił to
    ktoś obcy?

    vertret