PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy
    Date: 4 Jan 2003 20:18:41 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Znajomy szuka pracownika (ogloszenie jest m.in. na
    > pl.praca.oferowana). W tresci jest wyraznie, ze rtzeba wyslac CV + LM.
    > Co robia ludzie? Wysylaja samo CV jak leci - kto pierwszy ten lepszy.

    ja (jako moderator ppo) moge tylko dodac, ze wiekszosc poczty jaka odbieram
    to wlasnie odpowiedzi - ktos robi ,,Odpowiedz na grupe'' i nie sprawdza
    dokad to trafi? pol biedy jak na grupe, bo zwykle odpisuje piszac,
    ze chyba sie pomylil, ale co jesli zrobi Re na adres typu
    blebleNOSPAM@adres ? Tak mozna wyslac i 15,000 CV i nie bedzie odpowiedzi...

    niestety wiekszosc tych odpowiedzi trafiajacych do mnie tez jest
    bez sensu (pojedyncze zdania ,,ja chetnie'' czy cos w tym stylu)...
    :-(

    pozdrawiam

    romekk