PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
    From: "bart" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy
    Date: Sat, 04 Jan 2003 20:49:11 +0100

    On Sat, 04 Jan 2003 20:39:12 +0100, MichaÂł 'Amra' MacierzyĂąski wrote:

    > Wiele pisze sie o tym, ze firmy sa takie i owakie. Ze nie odpisuja, ze
    > maja w dupie i tak dalej.
    >
    > Znajomy szuka pracownika (ogloszenie jest m.in. na
    > pl.praca.oferowana). W tresci jest wyraznie, ze rtzeba wyslac CV + LM.
    > Co robia ludzie? Wysylaja samo CV jak leci - kto pierwszy ten lepszy.
    >
    > Ale szczyt szczytow - sa kwiatki w postaci - "co do panstwa goloszenia
    > moje CV i informacje sa na stronie www.adres.strony.pl." No i ze
    > odpowie oczywiscie na wszelkie pytania.
    > Inne kwiatki? Prosze cos wiecej napisac o firmie i stanowisku pracy,
> [...]

    w dodatku wielu posiada swoje CV pożyczone od kolegi i nawet nie zmienią
    nagłówka dokumentu... standard...
    ale to nic... pracuję w firmie gdzie jest ciągle deficyt pracowników tyle
    że firma nie potrafi znaleźć ludzi. tych których poda się na tacy zgnoją
    tak że zmywają się na zieloną trawkę. bo kierownictwo jest na tyle
    niewykwalifikowane ze nie potrafi zrozumieć podstawowych zasad współżycia
    z ludźmi!!! na dowód powiem że od sierpnia przewinęło się 9 osób...
    ja też już mam dość i szukam pracy...

    bart