eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Polonus Anonim <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy
    Date: Fri, 28 Jan 2011 17:24:41 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <ihuqk9$7p8$1@news.onet.pl>
    References: <ihs0dr$8cc$1@inews.gazeta.pl> <ihsntk$jrb$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org>
    <iht58q$i29$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org> <ihu6kb$gj5$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...org>
    <ihucbi$pqc$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org>
    <ihuggg$u03$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42d34c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42d6be$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42da67$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <ihum4j$i6p$8@news.onet.pl>
    <ihunfl$rp9$1@news.onet.pl> <ihuo18$tpj$2@news.onet.pl>
    <ihuob8$vip$1@news.onet.pl> <ihuonk$14v$1@news.onet.pl>
    <ihup73$2to$1@news.onet.pl> <ihupql$526$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: r.escom.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296231881 7976 87.204.10.10 (28 Jan 2011 16:24:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jan 2011 16:24:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ihupql$526$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:238314
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28.01.2011 17:10, Liwiusz wrote:
    > Czyli uważasz, że fakt odpowiadania bądź nie na wysyłane CVki przekłada
    > się bezpośrednio na jakość usług oferowanych zawodowo przez daną firmę?

    Gdzieś ty wyczytał, że przekłada się na jakość usług? Przekłada się
    (często) na stosunek do pracownika.


    >> Kolega miał pewne zastrzeżenia do pracodawcy. Samo w sobie
    >> niewystarczające do rozstania. Ale gdy pracodawca spóźnił się z wypłatą
    >> raptem kilka dni to z dnia na dzień podziękował za współpracę i w tym
    > Tutaj miał merytoryczny powód.
    > Ale gdyby rozstał się dlatego, że żona szefa założyła czerwone buty, to...

    To ma do tego prawo, jeśli go drażni ona lub jej czerwone buty. A jeśli
    jeszcze szef go arogancko traktuje to może mu już to wystarczy do
    podjęcia decyzji.


    >>> Choć jest was jednak trochę - niektórzy wolą płacić więcej za chleb i
    >>> mieć nadzieję, że pracownicy w piekarni są lepiej traktowani.
    >> Przykład nieadekwatny.
    > Bo?

    Liwiusz, Moduł Kontroli Przenośni Ci się zepsuł? Między piekarnią a jej
    klientem jest taka relacja jak między pracownikiem a pracodawcą? Czy w
    tym przykładzie klient chciałby uzyskać swoją czy cudzą korzyść?
    Pracownik od pracodawcy też cudzą?


    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1